וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק רונסון בישראל: "נחמד לראות יהודים וערבים ביחד"

שני גורקביץ'

25.8.2011 / 19:17

המוזיקאי האנגלי הספיק להיפגש במרכז פרס לשלום עם בני נוער משני העמים: "ברור שאתם לא מסתדרים זה עם זה בכל רמה, אבל מצאתם הרבה מן המשותף"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר. עריכה: אמיר קוטיגרו)

רגע לפני שהוא משחית את הקהל הישראלי בהופעתו בתל אביב, מארק רונסון ביצע את המעשה הטוב שלו וביקר היום (חמישי) במרכז פרס לשלום, שם נפגש לשיחה עם בני נוער ישראלים וערבים לבקשתו.

"זה נחמד להיות פה כי המשבר נראה כל כך גדול ברמה העולמית", אמר רונסון. "נחמד לבוא ולהיות פה בין נוער יהודי וערבי, שברור שלא מסתדרים בכל רמה אבל כן מצאו שיש להם הרבה במשותף". "זה נחמד לראות אתכם ביחד וחבל שיותר אנשים לא יודעים מזה", הוסיף רונסון. "חבל שלא משדרים את זה בחדשות".

"עד כמה שזה נשמע קלישאתי, אני מאמין בשלום והייתי פה כבר פעמיים ורציתי לבוא ולראות משהו כמו הקרן הזו" אמר רונסון. "כמוזיקאי, אני מנגן במדינות מוסלמיות ונוצריות וגם כאן, וכנראה שלעולם לא אכתוב שיר טוב כמו ג'ון לנון, אבל אני כן מאמין שלמוזיקה יש את היכולת לקרב אנשים ואני מוכן להשתמש בשם הקטן שלי כדי להביא תשומת לב לכך".

לאחר מכן ענה רונסון לשאלות בני הנוער. בין השאר, סיפר על מקורות ההשראה שלו: "גם אני שואב השראה מאהבה, שזו קלישאה, אבל זה נכון", אמר. "אני גם מקבל השראה משלום ומחאה, כמו הביטלס וג'ון לנון. לפעמים יש לי מנגינה מטופשת בראש כשאני הולך ברחוב ואז אני ממהר הביתה כדי לנגן אותה על הפסנתר". רונסון גם נתן הבטחה שיקשיב לפיירוז, הזמרת הלאומית והאגדית של לבנון.

מארק רונסון בישראל: הפנים השונות של היוצר הכי מגוון שיש

מארק רונסון בישראל: ספיישל בוואלה! Music

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully