וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": הפרידה

שירה גולן

7.9.2011 / 7:26

שידור הגמר המביך וחסר הגלאם כמעט והרס את הזכייה המוצדקת של אלון דה לוקו. בלוג ”חי בלה לה לנד” לא מסתפק בצ'כונתיות חובבנית מינוס

ברוכים הבאים לטברנה של שבי זרעיה. כאן המנחה חושב שאת המלה "כן" מאייתים ב-ק' ו-נ', התאורה היא שנדלירות משוק הכרמל, האווירה היא כמו בערב קריוקי במתנ"ס, התפאורה נלקחה הישר מאולמי רסיטל (לרבות המדרכות המוכתמות באלוהים יודע מה של דרום תל אביב), הסאונד אותנטי כמו במשחק כדורגל והאורחים יפים אך נראים אבודים כמו מעריצי שלמה ארצי בהופעה של דודו אהרון.

אז מה אם גמר "חי בלה לה לנד" אמור להיות גמר תוכנית הריאליטי הכי מוצלחת של הקיץ? אז מה אם לאורך העונה כולה נעשתה השקעה תקציבית ניכרת ולא נחסכו הוצאות? אז מה אם כמה עשרות אלפי אנשים המתינו לרגע הזה בצפייה דרוכה? אז מה אם בעוד רגע יפסע לכאן רון פייר, אחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית? ברגע האמת אפשר להסתפק בצ'כונתיות חובבנית מינוס. גם ככה תיכף יוכרז הזוכה ונוכל כולנו לפרוש למנוחת עולמים ושידורים חוזרים.

ספרו לנו בפייסבוק מה אתם חושבים על הגמר

אלון דה לוקו ברגע הזכייה. נמרוד סונדרס
בלאגן בטברנה. החב'רה עולים על אלון דה לוקו לאחר הזכייה בגמר של "חי בלה לה לנד"/נמרוד סונדרס

ובכן חברים, גמר "חי בלה לה לנד" כבר זוכה בתואר אחד: השידור החי המביך בהיסטוריה (וזה כולל כמה וכמה שידורים של ששטוס). מעבר לעובדה שהוא היה משמים, הוא פשוט נעדר כל טיפה של גלאם או אווירת חגיגיות. אפילו הלימוזינה שהובילה את הכוכבים אל האולפן נראתה כמי שידעה ימים טובים יותר. בחייכם, מה היה כל כך רע בקצת יותר השקעה? האם היה הורג אתכם לבחור לוקיישן נוצץ יותר (אפילו הסלון של אתי לוי היה מספק אותנו)? האם לא יכולתם לבקש מששת הזמרים שגם ככה הגיעו לאולפן, לתת איזה ביצוע או שניים? את הג'וחיה הזו אנחנו יכולים לקבל בכל רגע נתון בשידורי הערוץ המקומי.

אבל משהו טוב אחד לפחות יצא מהגמר – הזכייה של אלון דה לוקו. כפי שנחזה כאן בשבוע שעבר, הוא היה מועמד מוביל לנצח לאורך כל הדרך. הכישרון, הריקוד, האטיטוד והכי חשוב – האנגלית הסבירה. אין ספק שדה לוקו יכול להצליח באמריקה ועוד יותר אין ספק שבהחלט מגיע לו. אז שא ברכה דה לוקו, ולך ייצג אותנו בכבוד בעולם. לכולם ברור שקריירה בינלאומית לא באמת תצא לך מהעניין הזה, אבל אלוהים יודע שנשמח להיות מופתעים.

חושבים שדה לוקו צריך להיות זמר השנה? בואו להצביע במצעד של וואלה! ורשת ג'

משתתפי חי בלה לה לנד. נמרוד סונדרס
מגיע לו. אלון דה לוקו לאחר הזכייה בגמר "חי בלה לה לנד"/נמרוד סונדרס

ובכך באה לסיומה "חי בלה לה לנד". עולם שלם של רגשות, מתחים, עילגות, חברות, אנגלית רצוצה וביטויים שהשפה העברית טרם הכירה. זה היה תענוג קיצי מבדר והצצה נדירה אל עולמם של כמה זמרים שבכל מקרה אחר, אף אחד לא היה רוצה להציץ לתוך עולמם. יותר ממתבקש לשיר עכשיו את "נו נו נו איי וונט לט יו גו" (השיר הארור הזה נדבק כמו הרפס), אבל כל דבר טוב נגמר בסוף. ולמרות שאין הנחתום מעיד על גיסתו, נהנינו מכל רגע.

"חי בלה לה לנד" - כתבות נוספות:

אלון דה לוקו: נשק אותי, פרק אותי וזרוק אותי לבריכה

"חי בלה לה לנד": הבלוג

למה דודו אהרון לא הזמין את אמא שלו לגמר?

"חי בלה לה לנד" החזירה את הכבוד לזמר המזרחי

"חי בלה לה לנד" בוואלה! music

"חי בלה לה לנד": חושבים שאתם יודעים הכל על הסדרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully