וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של איימי וויינהאוס: "מותה היה תאונה נוראית"

13.9.2011 / 10:44

מיץ' וויינהאוס אמר כי בעלה לשעבר של הזמרת הוא זה שגרר את בתו לסמים קשים והתמכרות, אולם לא הוא אשם במותה

מיץ' וויינהאוס אמנם שב והבהיר כי בתו, איימי וויינהאוס, לא מתה מסמים, אך זה לא מונע בעדו להאשים את בעלה לשעבר על כך שהעלה אותה על מסלול של הרס עצמי.

בראיון לסאן הבריטי סיפר מיץ' וויינהאוס כי בתו נאבקה כדי להיגמל מסמים עוד כשהיתה נשואה לפילדר-סיביל, אך זה טרפד את הגמילה. "הם היו במרכז גמילה באסקס, אליו הגיעו בהליקופטר", סיפר. "הדרך היחידה להגיע לאי מהים היא בזמן השפל. לא היה סיכוי שהם יכניסו לשם סמים. אבל בלייק שילם לאיזה דייג שיביא להם סמים". לדברי מיץ' וויינהאוס, איימי כבר רצתה להיגמל אז, בעוד שבעלה לשעבר רצה להמשיך לצרוך סמים. "אני אוהב להיות מסומם", אמר בלייק - כך לדברי אביה של איימי וויינהאוס.

בעלה לשעבר של וויינהאוס, מרצה בימים אלו עונש מאסר בגין פריצה ונשיאת נשק בלתי חוקי. השניים היו נשואים כשנתיים והתגרשו ב-2009. וויינהאוס אמרה אז בראיון כי "הנישואים כולם היו מבוססים על שימוש בסמים".

בלייק פילדר סיביל איימי ויינהאוס. AP
אל תאשימו אותו. בלייק פידלר סיביל/AP

בראיון לסאן וכן לתוכנית החדשה של העיתונאי אנדרסון קופר, אמר אביה של איימי שלמרות שבלייק פילדר-סיביל אחראי לחלוטין להתמכרותה לסמים, הוא אינו אשם במותה.

"אני מאשים אותו בהרבה דברים, הוא העלה אותה על הדרך לסמים קשים. אבל מותה היה תאונה נוראית", אמר מיץ' וויינהאוס, "זו היתה אחריותה שלה. נאמר לה שאם היא תעשה ניקוי רעלים מבלי התערבות רפואית, זה יכול לקרות. אני לא מאשים אותו במותה".

אביה של איימי וויינהאוס סיפר עוד כי הוא מקווה שבעלה לשעבר יתרום חלק מההכנסות מהספר שהוא צפוי לפרסם על חייו לצד הזמרת, לארגון שיוקם לזכר איימי.

הארגון על שמה של איימי וויינהאוס יושק מחר, במה שאמור היה להיות יום הולדתה ה-28. במקביל, צפוי להתפרסם גם השיר האחרון שהקליטה בחייה – דואט עם טוני בנט, שצילומים ראשונים משיתוף הפעולה הזה נחשפו בטקס פרסי הקליפים של MTV.

מותה של איימי וויינהאוס - כל הכתבות, כל הדיווחים

אחרי מותה, איימי וויינהאוס שוברת שיאי מכירות

איימי וויינהאוס בוואלה! Music

מי באמת אשם במותה של וויינהאוס? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully