וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה לשעבר של איימי וויינהאוס: "לא מאמין שהיא מתה"

25.7.2011 / 19:06

כמעט יומיים לאחר שנמצאה גופתה של איימי וויינהאוס נשמע סוף סוף קולו של אחד האנשים הקרובים ביותר אל הזמרת, המרצה עונש מאסר

בלייק פילדר-סיביל, בעלה לשעבר של איימי וויינהאוס, מרצה בימים אלו עונש מאסר בגין פריצה ונשיאת נשק בלתי חוקי, אך החדשות על מותה שלשום (שבת) הגיעו גם אליו. "לעולם לא ארגיש שוב את האהבה שחשתי אליה", אמר פילדר-סיביל על וויינהאוס, שרבים מלהיטיה נכתבו עליו, ועל מערכת היחסים של שניהם.

"כל מי שהכירו אותי והכירו את איימי ידעו מה עומק אהבתנו. אני לא יכול להאמין שהיא מתה", אמר פילדר-סיביל לחברתו שרה אספין שהגיעה לבשר לו את החדשות בבית הסוהר בלידס. "הוא הרוס. הוא פשוט לא יכול לעכל שהיא מתה והוא לעולם לא יראה אותה יותר", אמרה אספין לסאן הבריטי. "פשוט לא יכולתי לנחם אותו, הוא היה בהלם מוחלט", הוסיפה. צוות הכלא קיבל הוראה מיוחדת להשגיח על גרושה של וויינהאוס, מחשש שיפגע בעצמו.

אספין כינתה את וויינהאוס ופילדר-סיביל "נפשות תאומות. הם לא יכלו לחיות יחד, והם לא יכלו לחיות בנפרד". השניים היו נשואים כשנתיים והתגרשו ב-2009. וויינהאוס אמרה אז בראיון כי "הנישואים כולם היו מבוססים על שימוש בסמים".

בינתיים מצפה בריטניה לתוצאות נתיחת גופתה של הזמרת הצעירה ובדיקת הרעלים, שהתבצעה היום, וצפויות לשפוך אור על נסיבות מותה. דוברת מטעם משטרת לונדון מסרה כי לפי שעה אין חשד לפלילים, ודיון נוסף בפרשה נקבע ל-26 באוקטובר. גופתה של וויינהאוס זוהתה על ידי הוריה והיא צפויה להיקבר בשעות הקרובות.

בזמן שחלף מאז נפוצה הידיעה על מותה, שב אלבומה השני של וויינהאוס למצעדי התקליטים, חמש שנים לאחר שייצא, ומכירות אלבומיה ברשת הרקיעו שחקים. הקידום האינטרנטי במקביל לדיווחים על לכתה הובילו את מעריציה של וויינהאוס לזעום על חברת מייקרוסופט, שצייצה "זכרו את איימי וויינהאוס באמצעות רכישת אלבומה פורץ הדרך 'Back to Black' בזוטון". אנשיה של ענקית התוכנה מיהרו להתנצל וציינו שהכוונה מאחורי הציוץ כלל לא הייתה מסחרית. גם אנשי חברת אמאזון לא התחמקו מהמבוכה כאשר פרסמו הספד לזמרת המנוחה וקישרו אותו לעמוד המכירות של אלבומה השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully