וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים וחצי: אשטון קוצ'ר מצחיק, צ'רלי שין יותר

צ'רלי שין אולי עף מ"שני גברים וחצי" לטובת אשטון קוצ'ר החביב ממנו, אבל פרק ה"רוסט" ששחט אותו בלי רחמים הוציא אותו מנצח

בהינתן מספיק זמן, בחייה של כל סדרה טלוויזיונית מגיע רגע השיא האולטימטיבי, כזה שממנו הסדרה לא מצליחה להתאושש. לרגע הזה קוראים "קפיצה את הכריש", בעקבות פרק של הסדרה "ימי האושר". ולפעמים, רגעים כאלה יש גם בחייהם של סלבריטאים, כשאתמול הגיע תורו של צ'רלי שין, עם שתי תוכניות טלוויזיה ששודרו בטלוויזיה האמריקאית.

אז מה אם באחת מהן הוא לא השתתף ובשנייה הוא שתק רוב הזמן. אז מה אם מדובר, בסופו של יום, בבדיחה אחת גדולה על חשבונו של השחקן בן ה-46, שחווה את אחת מהתמוטטויות העצבים הפומביות ביותר בהיסטוריה. אז מה אם נכון לעכשיו הוא מובטל, ובנות הזוג שלו נטשו אותו. אתמול בערב, כל העיניים הופנו לשין – או בשמו האמיתי קרלוס אסטבז. וכשהערב נגמר, נראה היה כאילו – וקשה שלא להשוות את כל העניין לאורגזמה, במיוחד בהתחשב בדמות עליה מדברים – ההתפרצות האנרגטית נגמרה, וכעת תתחיל הרגיעה, שלא נאמר דעיכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפטרו מדמותו של צ'רלי הרפר באופן מרושע ולא נעים. מתוך "שני גברים וחצי" בכיכוב אשטון קוצ'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה התחיל בפרק הפתיחה של "שני גברים וחצי", הסיטקום ממנו פוטר שין באביב האחרון לאחר התפרצויות פומביות על יוצר הסדרה, שכללו רמיזות אנטישמיות. ידענו ששין יוחלף על ידי אשטון קוצ'ר, אך רוב פרטי הפרק נשמרו בסוד עד השידור. וכן, היו שם כמה הפתעות (אם אתם רגישים לספוילרים, עברו לפסקה הבאה): חברות עבר של צ'רלי הרפר, בגילום שחקניות כמו ג'רי ראיין וטרישה הלפר, באו להלוויה כדי לירוק על ארון הקבורה; דארמה וגרג קפצו לראות את הבית שהועמד למכירה, והקונה הפוטנציאלי ג'ון סטיימוס התוודה על זיכרונות לא טובים מהבית.

למעשה, מעל לכל קו העלילה הזה ריחפה לא מעט רשעות, שלפרקים היתה מצחיקה אך לרוב פשוט לא נעימה. התסריט התייחס בזלזול מוחלט למותה של הדמות - ההספד של האח אלן הרפר נקטע כל הזמן על ידי הערות סרקסטיות מהקהל, אמו של צ'רלי השתמשה בלוויה כדי לפרסם את מכירת הבית, ותגובת אחיינו לידיעה על כך שהדוד "התפוצץ כמו בלון ממולא בבשר" לאחר שנדרס על ידי רכבת תחתית בפריז – במה שספק אם היה תאונה – היתה לתהות "האם עוד מישהו רעב?".

ומה עם אשטון קוצ'ר, מי שאמור להחליף את שין בהובלת הסדרה? דמותו, שמגיעה באמצע הפרק, בינתיים מאופיינת כ"מיליארדר ילדותי עם זין ענק", ולמרות שזה מספק כמה בדיחות משעשעות למדי בפרק הפתיחה, לא ברור עד כמה האפיון הזה יכול להחזיק סדרה. אפילו לדמות של שין היתה יותר אישיות מזה. אך כאמור, מוקדם מדי לשפוט על פי הפרק הזה, שהנו חלק ראשון מפרק כפול. מה שכן, קוצ'ר הרבה יותר חביב משין, זה בטוח.

הרוסט של צ'רלי שין. Christopher Polk, GettyImages
בדיחות כל כך קיצוניות שרוב האנשים היו מתביישים לספר גם בפרטיות. צ'רלי שין ב"רוסט" שלו/GettyImages, Christopher Polk

החלק השני של פסטיבל צ'רלי שין חוטף כאפות היה ה- Roast שנעשה לו. מדובר בספיישלים של ערוץ "קומדי סנטרל" האמריקאי, בהם פאנל של אנשים, ביניהם קומיקאים וסלבריטאים אחרים, "צולה" את אורח הכבוד של הערב, יורד עליו בלי הפסקה ובלי טיפת טאקט. מדובר בהיפר-ריאליטי, עם בדיחות כל כך קיצוניות עד שרוב האנשים היו מתביישים לספר אותן גם מאחורי דלתיים סגורות.

רק שכאן, כזכור, מדובר בצ'רלי שין – מי שמהווה מטרה גסה למספרי בדיחות גסות כבר שנים, ומי שכבר נאמר עליו הכל, ובפומבי. אז כן, מסתבר שאפשר היה לרדת עוד יותר נמוך (לאו דווקא במובן השלילי של המלה), או כפי שאמר סטיב-או מ"ג'אקאס" - "לצ'רלי שין אכן יש דם של טיגריס" (כפי ששין טען לא פעם בחודשים האחרונים – ד.ו.) "אך הטיגריס הזה הוא חסר ישע מכור לסמים". תיזכר לטובה גם הבדיחה של ג'ון לוביץ: "כמה קוק יכול צ'רלי שין לעשות? מספיק כדי להרוג שני גברים וחצי".

אך רוב הבדיחות, בין אם נאמרו על שין עצמו, או כנהוג באירועים האלה, על חברי הפאנל האחרים, לא הצליחו להתרומם. כמה פעמים אפשר לצחוק על כך ששין עושה המון קוק? כמה פעמים אפשר לצחוק על כך שמייק טייסון, שהיה אחד הפאנליסטים, הוא כנראה לא האדם השפוי בעולם? כמה פעמים אפשר לטעון שסת' מקפרלן גיי? מסתבר שהמון. והבדיחה הכי לא פוליטיקלי קורקט של הערב בכלל לא היתה על שין או על מי מהמשתתפים. הסטנדאפיסט הצעיר אנתוני ג'סלניק, שהמופע שלו היה יותר פוגעני מזה של כל האחרים, אמר לשין כי "הסיבה היחידה לכך שבכלל הגעת לטלוויזיה היא שאלוהים שונא את מייקל ג'יי פוקס", בהתייחסו לכך ששין החליף את פוקס ב"ספין סיטי" לאחר שזה החל את המאבק במחלת הפרקינסון.

צ'ארלי שין מתוך "שני גברים וחצי". imdb
יש לו דם של טיגריס, והוא כבר ניצח. צ'רלי שין, ב"שני גברים וחצי הישנה"/imdb

שין עצמו טען במונולוג הסיום שלו כלפי האחרים שהם לא יכולים לפגוע בו. "לכל הרוחות, אפילו אני לא יכול לפגוע בעצמי. סמים לא הצליחו להרוג אותי, סקס לא הצליח להרוג אותי, העיתונות לא הצליחה להרוג אותי, "שני גברים וחצי" לא הצליחו להרוג אותי. באמת חשבתם שהבדיחות הקטנות שלכם יפגעו בי"?

אך בו בזמן, בסופו של המונולוג, ברגע אמיתי של קפיצה מעל הכריש, נראה היה כי שין הוריד לרגע את המסכה – מסכה שעטה גם כשהתנהג כמו פסיכופט גמור וגם כשלפני מספר ימים בטקס האמי האחרון איחל בהצלחה ל"שני גברים וחצי" – ונראה אנושי מתמיד. ובאנושיות הזו, השתמש השחקן כדי להודות למשפחתו, ולומר שהוא מסיים עם "הניצחון", כי הוא כבר ניצח.

צ'רלי שין במסע הרס עצמי - סיקור

צ'רלי שין יסיים כמו איימי וויינהאוס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully