וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר הוק יופיע בתל אביב

שני גורקביץ'

26.9.2011 / 7:53

בסיסט ומייסד ג'וי דיוויז'ן וניו אורדר מגיע לראשונה לישראל במסגרת סיבוב ההופעות בו הוא מבצע את שיריו של איאן קרטיס

פיטר הוק, מייסד ג'וי דיוויז'ן וניו אורדר מגיע לתל אביב להופעה יחד עם להקת The Light ב-23 בנובמבר במועדון רדינג 3 בתל אביב. מדובר בביקורו הראשון של הוק בארץ, שכבר בשנה שעברה הצהיר בראיון לוואלה! תרבות על כוונתו לבוא לישראל כדי "לסגור חשבון ישן" – הכוונה להופעה שתוכננה לג'וי דיווז'ן בארץ ב-1979 ובוטלה. ג'וי דיוויז'ן קרויה על שם כינוי ליחידה בצבא הנאצי שהומצאה על ידי סופר השואה המפורסם ק.צטניק.

הוק, הידוע בכינוי "הוקי", ייסד את ג'וי דיוויז'ן יחד עם ברנארד סאמנר ב-1976 וצירפו אליה את איאן קרטיס כסולן. הלהקה הוציאה שני אלבומים ("Unknown Pleasures" ו-"Closer") שהפכו אותם ללהקת קאלט ייחודית ומשפיעה. הלהקה הפסיקה את פעילותה ב-1980 לאחר שקרטיס התאבד, אולם הוק וסאמנר המשיכו לשתף פעולה בלהקה שהקימו חבריה, ניו אורדר, שבה שימש סאמנר כסולן, הוציא הוק שמונה אלבומים והפכה ללהקה משפיעה ומצליחה. לישראל מגיע הוק כאמור עם דה לייטס, והמופע בו הוא מבצע את שירי ג'וי דיוויז'ן – הפעם כסולן.

באחרונה החליטו סאמנר וסטיבן מוריס, חבריו של הוק לג'וי דיוויז'ן וניו אורדר, לאחד את ניו אורדר בלעדיו. זאת, לאחר סכסוך מר שפרץ בין סאמנר והוק, שתקף את ההחלטה: "ניו אורדר בלעדיי זה כמו קווין בלי פרדי מרקיורי", אמר הוק.

פיטר הוק לוואלה! תרבות: "צריך לסגור חשבון עם ישראל"

פיטר הוק עם שירי ג'וי דיוויז'ן: איך זה נשמע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully