וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבאטמן זיין את קאטוומן: סקירת חוברות הקומיקס החדשות של DC

המשך סקירת החוברות החדשות של DC, והפעם - מה הסיפור עם זה שבאטמן מזיין את קאטוומן, ולמה סופרגירל מתעקשת ללבוש תחתונים מעל לחליפה?

המסע נמשך

ברוכים השבים לשבוע הרביעי של "52 החדשים" - אירוע חודשי במהלכו משיקה חברת הקומיקס DC (סופרמן, באטמן, אשת חיל) את כל הסדרות שלה מחדש, נפטרת ממה שלא עבד ומוסיפה כמה סדרות חדשות. בשבוע שעבר כבר ראינו את חזרתו של סופרמן וכמה מהגרסאות של באטמן, והשבוע הגיע תורם של מספר גיבורים (וגיבורות) מוכרים נוספים להגיע לחזית הבמה.

והתוצאה? ובכן, מדובר כנראה בשבוע הבעייתי ביותר מאז ההשקה, פשוט כי קיבלנו בו - לצד כמה חוברות מצויינות, יש לומר - את ההשקות מחדש המעציבות, והמעצבנות ביותר שנראו עד כה. ובראש מצעד הבושה צועדת אחת, סלינה קייל. אתם מכירים אותה בשם אחר - קאטוומן.

קאטוומן מזיינת את באטמן

לא ברור, פשוט לא ברור מה עבר לג'אד וויניק (על הטקסטים) וגיליאם מרץ' (המאייר) בראש כשהם ציירו. כן ברור מה עבר להם באיברי המין - זקפה ענקית, שנראה כי הרסה את שיקול הדעת שלהם. הפורנו הרך והמטריד שהינו קאטוומן 1 כמעט ולא עוסק בהצגה או פיתוח של דמות אשת החתול, או בקורות חייה המחודשים של קייל - הוא עוסק בפנטזיות לא בוגרות, אקשן מטופש למדי וזיוני שכל שנגמרים בזיון אימתני בין קאטוומן ובאטמן.

לאן, לכל הרוחות, נעלמה קאטוומן החזקה והמסתורית? איפה היא, סלינה קייל, הגנבת החצי-פסיכית חצי-גאונית? ולמה, לעזאזל, מצליחים סתם פושעים, לא נבלי על או משהו, למצוא את דירתה הסודית? על כל השאלות האלה לא תקבלו תשובה בקומיקס, אבל היי, לפחות רואים חזיות.

ועכשיו למשהו שונה לגמרי

דמות נוספת שקיבלה כעת השקה מחדש היא אשת חיל. דיאנה פרינס היתה הרבה דברים - מאמזונה לוחמת ועד לאשת עסקים מטופשת למדי (אתם לא רוצים לראות את הפיילוט של סדרת "אשת חיל" שמעולם לא הפך לסדרה, באמת שלא). ועכשיו? עכשיו לא באמת ברור היטב מה היא. אבל הקומיקס שקרוי על שמה התחיל נהדר.

נסייג מראש - זהו יותר קומיקס אימה מכל דבר אחר. בריאן אזרלו, שהוכיח כי הוא יודע לספר סיפור מרתק ובוגר ב-"100 כדורים" (שבקרוב תהפוך כנראה סדרה בערוץ Showtime), ממציא כאן מחדש את אשת חיל בעולם בעל פוטנציאל רב, עם אלי אולימפוס בתפקידים חדשים ולא מאוד צפויים. יש כאן הרבה אלימות, חלקה ויזואלית מאוד (סוס מסכן!), הכתיבה מרתקת והדמות של דיאנה מלאת עוצמה אך בו בזמן מפגינה גם המון אנושיות.

נייטווינג חוזר

אחת החוברות המהנות ביותר של השבוע מחזירה את דיק גרייסון - מי שהחל את דרכו כרובין (אותו הרובין שהופיע ב"באטמן לנצח" ו"באטמן ורובין" המדכאים) והחליף בשנתיים האחרונות את ברוס ויין בתפקיד באטמן, לתחפושת עמה הוא היה הכי מזוהה ב-25 השנים האחרונות: נייטווינג. גרסה מדוכאת פחות וכיפית יותר של האביר האפל, כשהפעם הוא פועל בגוטהם.

החוברת החדשה מתחילה עם חזרתו לגוטהם של הקרקס הנודד בו עבד גרייסון עם משפחתו לפני שאלה נהרגו, ואיתו מגיעה גם דמות מסתורית שטוענת באוזני נייטווינג (אחרי כיסוח צורה) שדיק גרייסון מסוכן. כל זה מצוייר ומתומלל בצורה מאוד כיפית, ונשאר רק לראות איך הסיפור הזה יימשך והאם הדמות של נייטווינג תמשיך להתקיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גם באטמן חוזר

עד כה ראינו את באטמן בשתי סדרות שונות - "Detective Comics" ו-"Batman & Robin". כיוון שמדובר באחד מגיבורי העל המוכרים ביותר בעולם, יש לו חוברת נוספת ביקום של DC, ששמה פשוט "Batman". כחוברת שמתרכזת בברוס ויין ובמערכות היחסים שלו עם הסובבים אותו - גיבורים, נבלים, משפחה והעיר גוטהם עצמה, עושה החוברת הראשונה בסדרה עבודה מעולה בביסוס העולם בו פועל הבאטמן הזה.

החוברת הזו עוסקת בעיקר בהתחלות חדשות: מיזם חדש של ברוס ויין איל הנדל"ן, מועמד חדש לראשות העיר גוטהם, טכנולוגיה חדשה שמקרבת בין באטמן לג'וקר ועמודי סיום שעושים חשק לקבל את החוברת הבאה כאן ועכשיו. בסופו של יום, זה כנראה הבאטמן החביב עלינו מבין השלושה שהושקו כעת.

סופרגירל לא בוכה

אין הרבה מה להגיד על החוברת הראשונה של סופרגירל. בת הדודה של סופרמן בעיקר מבולבלת, וכך גם אנחנו. למה היא צצה פתאום בכדור הארץ? למה היא לא זוכרת מה קרה לה? מי הם האנשים שרוצים לתפוס אותה? לכל השאלות האלה אין תשובה בחוברת הזו.

מה שכן יש כאן זה סגנון ציור צבעוני ויפה, תחפושת מעט מביכה (גברתי, למה את לובשת את התחתונים בחוץ? אנחנו ב-2011), הרבה שאלות וסופרמן אחד. מוקדם לומר האם הסדרה הזו תהיה מעניינת, אך החוברת הראשונה בה מצדיקה את רכישתה של השניה.

ונסיים בתועבה

ג'ייסון טוד כועס. זה די הגיוני - כשהיה רובין בשנות ה-80, הרגו אותו בעקבות סקר טלפוני. אבל למה, הו למה, הוא שוב חייב לקבל חוברת משלו, חוברת בה הוא שכיר חרב פסיכוטי שנעזר בשני חברים: רוי הארפר (שהיה ספידי, הסיידקיק של Green Arrow בזמנו, ועכשיו הוא סתם מפגר) ו-Starfire.

ועכשיו בואו נרחיב על Starfire: נסיכה חוצנית שנמכרה לעבדות על ידי אחותה היתה חברה בקבוצת גיבורי העל Teen Titans וניהלה מערכת יחסים עם דיק גרייסון (נייטווינג). הדגש הוא על "היתה". ומה היא עכשיו? ובכן, בובת מין שלובשת את התלבושת הכי מדכאת וחושפנית שנראתה על גבי עמודי הקומיקס, נטולת זכרון לטווח קצר, ומבקשת לקיים יחסי מין עם כל גבר יפה. למה? איפה האישיות שלה? כמו במקרה של קאטוומן, כנראה, נמחקה על ידי זקפה.

ובשבוע הקודם: איזה דמות הפכה לפתע ללסבית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully