וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ג'ובס הלך לעולמו: מיק ג'אגר וקולדפליי נפרדים

שני גורקביץ'

6.10.2011 / 12:44

סולן רולינג סטונז, סולן קולדפליי וגם בלינק 182, פאף דדי וטרנט רזנור חלקו כבוד למנכ"ל חברת אפל לשעבר שהלך לעולמו

מוזיקאים בינלאומיים רבים התרגשו מהחדשות על מותו של מייסד אפל, סטיב ג'ובס, והביעו את תנחומיהם בטוויטר. מוצרים רבים של אפל כמו האיי טיונז והאיי פוד שינו את הדרך בה יוצרים וצורכים מוזיקה ברחבי העולם. ג'ובס מת לפנות בוקר (חמישי) בגיל 56 לאחר מאבק ממושך בסרטן הלבלב.

"נוח בשלום סטיב ג'ובס", צייץ מיק ג'אגר סולן הרולינג סטונז. לעומתו, סולן ניין אינץ' ניילז טרנט רנזור, חש כי הוא חב תודה לג'ובס: "תודה על הכלים, ההשראה לניין אינץ' ניילז, האפשרויות... מתגעגע אליך כבר סטיב".

חברי קולדפליי צייצו "אנו כה עצובים לשמוע על לכתו של סטיב ג'ובס. בכל מפגשינו עמו הוא היה איש מקסים, ותמיד כה צנוע לגבי כשרונותיו המופלאים. כמו כל האנשים שהכיר, והמיליונים האחרים שלא, אנו נתגעגע אליו".

סטיב ג'ובס הלך לעולמו - כתבות נוספות:

סטיב ג'ובס - האיש שגרם לנו לאהוב טכנולוגיה

סטיב ג'ובס להלך לעולמו

סטיב ג'ובס והמהפכה התרבותית שהביא

סטיב ג'ובס היה גם בפיקסאר - וזה המיטב שלהם

"כשאנשים אומרים שהעיקר הוא לא הרכוש אלא איך יזכרו אותך – הם מדברים על אנשים כמו סטיב ג'ובס. נוח בשלום", צייצו חברי גאנז אנד רוזס. סולן לימפ ביזקיט, פרד דרסט, כינה את ג'ובס "איש חזון אמיתי", ואילו טומי לי ממוטלי קרו צייץ: "נוח בשלום מר ג'ובס! סליחה.. מר מופלא!".

את מקומה של קהילת ההיפ-הופ בהספדים ממלא בחן פאף דדי שצייץ: "נוח בשלום אחד מגיבורי סטיב ג'ובס!!! היית בנזונה קשוח! באמת. שינית את המשחק. תודה שחלמת בגדול כל כך!!!".

גם בלינק 182 בחרו להודות למייסד אפל: "נוח בשלום סטיב ג'ובס. תודה על כל מה שעשית עבור עסקי המוזיקה והעולם". ג'רארד לטו, סולן 30 סקונדס טו מארס הודה גם הוא לג'ובס והציע "אולי נוכל לכבות את הטלפונים והמחשבים שלנו בשעה מסויימת כדי לחלוק כבוד לתרומותיו. נוח בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully