וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדינגב 2011: ההופעות שאסור לפספס

עינב שיף

26.10.2011 / 16:50

גם השנה וואלה! תרבות עושה לכם סדר בפסטיבל המוזיקה הטוב בישראל, מאוהד פישוף ובני המה ועד שי נובלמן ורמלה

אין צורך להציג כבר את אינדינגב. גם אם תהיה זו שנתו האחרונה של הפסטיבל, את חתימתו בדברי הימים של המוזיקה הישראלית הוא הטביע בזכות ארבע שנים נפלאות ששילבו לב רחב, מוזיקה טובה ואווירה בלתי נשכחת. היו רגעים מדהימים, היו רגעים מביכים – כמו בכל פסטיבל, אבל אינדינגב הוא מה שיש לנו, והאמת – די קל לנצח עם זה.

אינדינגב 2011: מי ומי בפסטיבל השנה?
אינדינגב 2011: האתר הרשמי
אינדינגב 2011: אילו הופעות אתם תראו? ספרו לנו בפייסבוק

"בארץ החיפושיות השחורות" - טיזר לסרט התעודה על אינדינגב:

גם השנה כולל הפסטיבל ליין אפ עמוס בשמות שחובבי האינדי מגלגלים על הלשון בהנאה ושמות שהם ילמדו לגלגל. רגע לפני שהוא יוצא לדרך, אספנו חמישה מופעים שאסור להחמיץ במהלך סוף השבוע הזה.

מודרן טייפס

וואלה! למדה להכיר את מודרן טייפס דרך פרויקט המחווה ל-"The Queen is Dead" של הסמיתס. הלהקה ביקשה להשתתף ואחרי החשיפה לכמה מהדברים שהקליטה, לא הבנו איך השידוך הזה לא קרה קודם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מודרן טייפס בפעולה:

מודרן טייפס מייצגים את הצד במוזיקה הישראלית שכן הקשיב לתחיית הפוסט-Pאנק של העשור הקודם והחליט שאפשר ליישם אותה כאן ועכשיו. בדומה להופעות הנפלאות של אנטיביוטיקה או מריונטה סול בשנים קודמות של הפסטיבל, ההופעה של מודרן טייפס באינדינגב אמורה להציג לקהל האינדי תשובה אפלה חדשה לשאלה "למה אתה לא מחייך".

איפה ומתי רואים: במת הפיל, יום חמישי, 22:00

שי נובלמן

הקאמבק המשמח של הפסטיבל: אחרי הפסקה לא קצרה מהופעות רוקנרול, שי נובלמן חוזר לבמה עם שירים בעברית ובאנגלית ובעיקר עם חגיגות עשור ל-"How to Be Shy", אלבום הבכורה של נובלמן.

שי נובלמן בשיר "Girlfriend"

איזה שיר גדול:

"How to Be Shy" הוא אלבום שהקדים את זמנו ביחס של המיינסטרים הישראלי למוזיקה ישראלית באנגלית. מצפים לשירה בציבור של "Lonely Boy" וגם, בתקווה, להופעת אורח של רוג'ר ווטרס, כתב הספורט המהולל של ה-BBC.

איפה רואים: במת הקוף, שישי, 13:00

בני המה

ההמתנה לאלבום הבכורה של בני המה, הצמד של אוהד פישוף וישי אדר, נמשכת יותר מדי זמן. השניים כבר היו בדרך להוציא את הריליס המאוד מסקרן, אבל העיכוב עשה את שלו וההייפ רק מתגבר.

בני המה חוזרים לנושאי המגבעת:

בינתיים, פישוף צבר כוח ואנרגיה מהמחאה החברתית ונראה שהשניים מגיעים לבמה המרכזית של אינדינגב טעונים מתמיד, עם הבטחה להופעה שתשלב, כמו תמיד אצל פישוף, שואו מוזיקלי ומאוד פיזי שקשה להפריז בכוח שלו באוויר פתוח. רק בשביל לראות שוב את "האלוהים שלי עייף" בביצוע מול 5,000 אנשים שווה להיות שם.

רמלה

ואגב נושאי המגבעת, לא מעט השוו בין להקת רמלה להרכב הירושלמי האגדי, בעקבות אלבום הבכורה של הראשונים שנהנה גם הוא מעיבודים מהודקים, טקסטים אפלוליים וגישת על הזין בריאה. מוטב לרמלה לו יוותרו להם על ההשוואה הבלתי אפשרית הזו. מדובר בלהקה מספיק טובה בפני עצמה, מבלי שתצטרך קופים בדמות הרכב מיתולוגי ומעריציו הפנאטיים שישבו להם על הכתפיים.

בהופעתם באינדינגב יארחו רמלה עוד יוצרת מאוד מבטיחה, שגם היא תסתדר היטב ללא השוואות מוקדמות שיוצרות ציפיות שווא, הנוספות לציפיות גבוהות ממילא. שני פלג משלבת קול לא ייאמן עם אינטליגנציה מוזיקלית נדירה. מי שהקשיב לחומרי הדמו שלה יודע שמדובר במשהו שלא שומעים כל יום ושבעזרת התנהלות נבונה, היא מסוגלת להתפוצץ על התפר שבין האינדי למיינסטרים כפי שאף זמרת לא עשתה שנים ארוכות, אולי מאז רונה קינן. השילוב של שניהם הוא כל מה שאינידנגב מייצג ולכן מדובר באירוע שחבל להחמיץ.

איפה רואים: במת הפיל, שישי, 13:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully