וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: פצ'ה קוצ'ה בשידור חי בוואלה!

שני גורקביץ'

8.11.2011 / 8:36

ערב האמנות העכשווית ייערך בפעם ה-12 בתל אביב ויציג רובוטים מוזיקליים, אוריגמי אקטיבי ועוד - בשידור חי באתר

רובוטים, אנימטורים ותזמורות רחוב יככבו בערב הפצ'ה קוצ'ה ה-12 שייערך הערב (שלישי) ויועבר בשידור חי בוואלה! תרבות מהשעה 19:00. במסגרת ערב האמנות יציג כל אחד מהאמנים את תפיסת עולמו הויזואלית בשש דקות ו-40 שניות בלבד.

בפצ'ה קוצ'ה 12 תוכלו לצפות בדוקטור גיא הופמן, בוגר MIT, שיציג את הרובוטיקה העכשווית בעזרת רובוט שיכול לאלתר נגינה מוזיקלית; הטיפוגרף יאנק יונטף ייקח את הצופים למסע בין חיים, מוות ופונטים בשלל צבעים וצורות; יריב בש יציג את הפרויקט של הקבוצה הישראלית בתחרות ה- lunar x-prize של גוגל אלקטרוניקס; האנימטור תומר אשד יקרין בבכורה עולמית את יצירתו החדשה "Flamingo Pride" המגולל את קורותיו של הפלמינגו הסטרייט היחיד בלהקה.

עמוד השידור החי של פצ'ה קוצ'ה - החל מהשעה 19:00
לקראת פצ'ה קוצ'ה: איך הושפענו מהתרבות היפנית?

"Our Wonderful Nature" של תומר אשד

העיתונאי אסי חיים יציג את פרויקט הצילום "המורדים"; קבוצת ZE.ZE תציג חשיפה ראשונה של פרויקט ''פילהרמונית רחוב''; ניר ביטון ינגן ויסביר על תיווי גראפי; המאיירת הפריזאית גבריאלה ברוך תסביר על פיוט איורי; אמן האוריגמי אילן גריבי ישלוף הפתעות מהשרוול; מורן אביב תציג את "תאונת שרשרת" והדי ג'יי מוחמד ג'באלי ינסה להביא למקום את הניחוחות המוזיקליים של האביב הערבי. את הערב אצרו ענת ספרן ואיתי מאוטנר, בסיוע "פאזה" הפקות.

במסגרת אירועים קודמים הופיעו בפצ'ה קוצ'ה הישראלי אמנים כגון מיכל רובנר, אלכס ליבק, אוהד נהרין, צוות Broken Fingaz, אסף גברון, יאיר גרבוז, רותו מודן, Klone ועוד. לאור הביקוש הרב ייערך הערב בשני סבבים, ויכלול קהל של 4,000 צופים בלבד. וואלה! תרבות תשדר כאמור את הסבב הראשון ב-19:00 מנמל תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • פצ'ה קוצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully