וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי פורטיס: "הופעתי בהפגנת המחאה - סיפור מצוץ"

עינב שיף

29.10.2011 / 12:32

רמי פורטיס זעם לשמוע כי הוא עתיד להופיע בהפגנה בתל אביב הערב: "זה לא תואם איתי, זו חוצפה". ראשי המחאה: "היתה הידברות איתו. אנו מצטערים אם נגרמה לו אי נוחות"

עוד תקרית לא נעימה בין אמן לאנשי המחאה החברתית, שעות ספורות לפני הפגנת הענק המתוכננת הערב (שבת) בתל אביב: רמי פורטיס, שפורסם כי הוא יופיע באירוע, טוען כי כלל לא היה אמור להופיע וזעם על הפרסומים השקריים לטענתו.

"אמש פורסמה הודעה הזויה לעיתונות האומרת שאני מופיע בעצרת המחאה", כתב פורטיס בעמוד הפייסבוק שלו. "במשך השבוע אכן היתה הידברות עם אנשי המחאה על הופעה של פורטיסחרוף, וכשזה לא התאפשר כיוון שברי עסוק מחר בערב ירד העניין מעל הפרק. נדהמתי להיתקל אמש בידיעה שאני מופיע בסט אקוסטי מיוחד, דבר שלא תואם איתי או עם מי שאמור לטפל בעניני במשרד של שוקי וויס שמיצג אותי".

"אני תומך במחאה החברתית בכל מאודי והיא יקרה לי, אך לא יתכן שישתמשו בשמי כך", הוסיף פורטיס. "אולי למישהו מהחבורה היתה משאלת לב, אני מבין, אך זו חוצפה ודרך מאוד לא נעימה ומבאסת להשיג דבר. אני מקווה שהסיפור המצוץ הזה יזכה להתיחסות של אנשי המחאה".

אין זו התקרית הראשונה בין אמנים לאנשי המחאה: בראשית הקיץ זעמו הדג נחש על כך ששמם שורבב לרשימת האמנים שסירבו להופיע באירוע. גם נינט טייב זעמה על הפרסומים השונים ותקפה את שיר נוסצקי, מראשי המחאה ומי שעמדה בקשר עם האמנים השונים.

מראשי המחאה נמסר בתגובה: "אכן היתה הידברות עם אנשיו של פורטיס שהביעו נכונות להופיע בעצרת. לצערנו הרב הדבר לא הסתייע עקב אי זמינות של הנגנים. אנו מצטערים אם נגרמה לרמי פורטיס אי נוחות, אנו מעריכים ואוהבים אותו ומצפים לראות את כולם הערב בכיכר רבין".

המחאה החברתית חוזרת: כל הפרטים
האם התקריות בין אנשי המחאה למוזיקאים פוגעות במחאה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully