וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המירוץ למיליון": למה אתם שונאים את פיראס ושירה?

לילך וולך

1.11.2011 / 6:34

ההסתה נגד פיראס ושירה מ"המירוץ למיליון" היא רק חלק מקמפיין גזעני רב זרועות שמתחולל בישראל כבר זמן רב, ונראה שהוא לא עומד להיגמר

בכל ההיסטוריה לא היה מקרה אחד שבו אלוהים הרג אדם שלא האמין בו, לעומת זאת, יש אינספור מקרים מתועדים של אנשים שבשם האמונה באלוהים אנסו, כבשו, עינו ורצחו. למעשה, אלוהים ואמונה בדתות מספקים את האליבי המוצלח ביותר לכל המעשים הלא הומניים שאפשר להעלות על הדעת.

והנה – ארגון להב"ה למניעת התבוללות בארץ הקודש - שהרים אתמול את ראשו המכוער וקרא להחרים את "המירוץ למיליון" כיוון ששניים ממשתתפיו הם זוג של ערבי ויהודיה; גייס את האמונה, למען התערבותו הבוטה והדורסנית בחופש הפרט -"אהבת ישראל, שהיא מיסודות התורה, גוזרת על היהודי ללכת להציל את חייו של כל אחד ואחת מישראל הנתונים בסכנה" כתבו באתרם. אהבה, אבל שתלויה בדבר; אהבה, אבל לא אהבת חינם; ובעיקר – בשם האהבה הזו זכותם להתערב בחיי הפרט.

"המירוץ למיליון" - כותרות אחרונות:
"המירוץ למיליון": "להחרים את התוכנית בגלל הזוג המעורב"
תגובת ארגונים חברתיים: "הקריאה להחרמה היא הסתה"
"המירוץ למיליון": מזועזעים מהקריאות נגד פיראס ושירה? ספרו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השבח לאל, לפחות הוא לא ערבי. ליאונרדו דיקפריו ובר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המירוץ למיליון" יסתדרו עם ובלי תמיכת ארגון להב"ה, וזה רק הטרמפ הפופולרי והיוקרתי של יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין, שמשתמש באמתלה הזו כדי לנפנף את קשקוש ההסתה שלו, תחת הפחדות ואיומים. בכלל לא רלוונטי להיכנס כאן לנתח את הזוג הספציפי פיראס ושירה, משתתפי התוכנית, לא מעניין ולא ענייני. כל מה שחשוב הוא שהם בחרו זה בזו, ומכאן ואילך, חוץ מהיות הדבר פיקנטריה, זה העסק הפרטי שלהם וכך זה צריך להיות בכל חברה מתוקנת ומודרנית.

נכון, הברוך מרזלים למיניהם קפצו באוטומטיות על כל עגלה לא-יהודית שחולפת בזעקות שבר, כולל כשבר רפאלי יצאה עם ליאונרדו די-קפריו, או כשלינור אברג'יל עם שאראס. נדמה שאז המתקפה עליהם היתה סוג של מינורית ביחס של הקהל הרחב אליה. טוקבקיסטים תמיד קיללו וכנראה תמיד יקללו "איכס, גוי". כאן נראה שכבר קורה משהו אחר.

יותר ויותר אירועים קיצוניים, שלכאורה מתרחשים באופן אקראי ואין ביניהם קשר הופכים את מדינת ישראל לגזענית ומסוכנת לתושביה. כאן נשרף מסגד בטובא זנגריה; שם נופצו מצבות בית קברות מוסלמי, ורק שלשום הוצתה מסעדה ביפו – הכל תחת "תג מחיר" – עוד מושג נקי מדי, שנועד לכבס גזענות, אלימות ושיח שנאה. במקביל רצים ברשת סטיקרים גזעניים שלכאורה מחזקים את העבודה היהודית; עלוני "הסבר" מאיימים שחולקו מחוץ לתיכון עירוני א' כדי למנוע מיהודיות להתראות עם ערבים – ("מהרגע שאת שלו, אין לך שליטה יותר"), והסרטון "יהודיות עם ערבים" שנועדו להשיג בדיוק את אותו הדבר – אישור גורף לשנאה, הסתה ופלגנות תחת איצטלה של דאגה מזויפת. פיראס ושירה, במובן הזה, הם לא ה-חדשות: יש בעיות דחופות יותר בתחום. הם פשוט בטלוויזיה.

יהודיות עם ערבים - "אתן לא רוצות שהמשפחה שלכן תמצא את הגופה שלכן חתוכה לחתיכות"

חשוב לומר זאת: האיום שלא להיות "המיליון השביעי" כפי שקורא לו גופשטיין, הוא לא יותר מנסיון רציונליזציה קלוש והוא זה שמעלה את ההשוואה לשואה ולטיעוני הנאציזם מעצמו. כבר מעייף לשלוף את ההשוואה הזו, אבל יש כל כך מעט מודעות וביקורתיות עצמית בריאה במהלכי ההפחדה האלו, שזה חייב לעורר תימהון אצל האדם הסביר – זה שמבין שגזענות היא גזענות, ולא משנה באיזה נייר צבעוני תעטוף אותה.

אלא שגופשטיין וחבר מרעיו לא פונים לאדם הסביר, הם פונים לגרעין האלים, השונא, הברברי והדוחה מעליו כל מה שאינו הוא עצמו, שיש בכל אדם. טיעונים והסברים תמיד יהיו – אנחנו מיעוט, ארץ קטנה מוקפת אויבים, עם נבחר, וכל שאר הנסיבות הלכאורה מקלות. איך שלא תהפכו את זה, העובדה היא אחת – ישראל הולכת לכיוון מסוכן, לאומני וגזעני; מדינה שרודפת את אזרחיה, שמחטטת להם במכנסיהם, שבנסיון לשמור על צביונה, קובעת שיש לו צבע אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערבים נועדו לערבב טיח וחומוס בלבד. סטיקר שנראה על מוניות לאחרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אותם אנשים שמנסים להציל אתכם מעצמכם באמצעות שימוש בפופולריות של "המירוץ למיליון" הם אלו שקוראים לנשים ערוות, שמפרידים בלימודי הדת אשכנזים מספרדים, שהשפילו את העדה האתיופית ושמיררו את חייהם של העולים הרוסים בדרישה שיראו שדמם הוא מאה אחוז יהודי טהור. עכשיו זה "רק" פיראס חליחל, עוד ערבי שמותר לו רק לערבב טיח וחומוס, למי אכפת? כל זה טוב ויפה עד שזה יגיע לפתח ביתכם ובאמת שצריך לכך רק אמתלה קלושה. את הכוח הרומסני והשונא הזה הם צוברים כבר עכשיו מתחת לאפנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully