וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילס פיטרסון ומרתון תקלוטים בסופשבוע סגירת התדר

שני גורקביץ'

3.11.2011 / 17:14

חגיגות הסיום של הפופ-אפ בר התל אביבי יערכו במהלך שלושת הימים הקרובים עם הופעות חיות ועשרות די ג'ייז על העמדה

לפני כשבועיים סגרו מועדונים רבים בתל אביב את דלתותיהם במהלך סוף השבוע, כאות אבל על מותו של הדי ג'יי דני בר במהלך תקלוט במועדון החתול והכלב בעיר. בר היה דמות מוכרת ואהובה בסצנת המועדונים בעיר ופטירתו הכתה ברבים מאנשיה. בין האירועים שהתבטלו היו גם חגיגות הסגירה של התדר, הפופ-אפ בר שפעל בעיר במהלך חודשי הקיץ וריכז אליו את התקליטנים המובילים בארץ, כמו גם אמנים בולטים מחו"ל.

מופע הדגל של סוף השבוע ההוא, אמור היה להיות תקלוט של ג'יילס פיטרסון, שדרן הרדיו הנחשב של רדיו 1 הבריטי. פיטרסון כבר היה בארץ כשהוחלט לבטל את ההופעה שלו, וקיווה מאוד לחזור ולנגן בתל אביב בכל זאת. הערב (חמישי) הוא חוזר לתל אביב ופותח את מסיבת הסגירה המאוחרת של התדר בשש שעות תקלוט במועדון הבלוק בתל אביב. פיטרסון יעלה לעמדה בבלוק בלי מופע חימום או סגירה, כיוון שלדבריו הוא "רוצה לבנות את הסיפור מההתחלה".

מי שיתאוששו מהמסיבה בבלוק יוכלו כבר בצהרי שישי להמשיך את החגיגות במרתון הופעות חיות בתדר. למרגלות בית הכנסת הגדול בעיר יופיעו: האחים רמירז יארחו את דורי בן זאב, תמיר אלברט וחברים יעשו ביצועים לשירי נושאי המגבעת והג'ינג'יות, סהרה דזרט גרוב יארחו את רביד כחלני, חיים לרוז, יוסי פיין ומופע הפתעה.

האזינו לג'יילס פיטרסון ביום השידורים האחרון של התדר

«object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-44455354000" codebase="https://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0" width="460" height="50" id="ICastPlayer1" align="middle"»«param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /»«param name="allowFullScreen" value="false" /»«param name="movie" value="https://www.icast.co.il/ICastPlayer1.swf" /»«param name="quality" value="high" /»«param name="bgcolor" value="#ffffff" /»«param name="wmode" value="transparent" /»«param name="flashvars" value="mp3=https://pod.icast.co.il/20.10gillespeterson.mp3&IndexID=403067&name=ג'יילס פיטרסון בתדר - Gilles Peterson @ Teder" /»«embed src="https://www.icast.co.il/ICastPlayer1.swf" flashvars="mp3=https://pod.icast.co.il/20.10gillespeterson.mp3&IndexID=403067&name=ג'יילס פיטרסון בתדר - Gilles Peterson @ Teder quality="high" wmode="transparent" bgcolor="#ffffff" width="460" height="50" name="ICastPlayer1" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="https://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /»«/object»

בשעות הערב של שישי ישתלטו על העמדה בתדר שדרני קול הקמפוס ניר גורלי, עמית קלישר, אריאל קלאצ'קין, יבגני צ'רטקוב, דן זוארץ וטל בן ברוך. ביום שבת ב-12:00 תיפתח מסיבת הסיום של חגיגות סוף העונה בתדר ועל העמדה יעלו בזה אחר זה מיטב התקליטנים ששידרו בבר במהלך הקיץ האחרון. בין היתר ינגנו: מארקי פאנק, כהן@מושון, וולטר איינשטיין צפרדע, צוות ניוז, חברי קפה גיברלטר, רדיוטריפ, עוזי נבון, שימי סוניק, אבויה סאונד, יוני שרוני, כלבתא ועוד. במהלך חגיגות הנעילה ישודרו הסטים וההופעות ברדיו תדר ובשבת גם בקול הקמפוס.

"הקתדר" של קוואמי ונדב רביד מיום השידורים האחרון בתדר

«object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-44455354000" codebase="https://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0" width="460" height="50" id="ICastPlayer1" align="middle"»«param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /»«param name="allowFullScreen" value="false" /»«param name="movie" value="https://www.icast.co.il/ICastPlayer1.swf" /»«param name="quality" value="high" /»«param name="bgcolor" value="#ffffff" /»«param name="wmode" value="transparent" /»«param name="flashvars" value="mp3=https://pod.icast.co.il/20.10hakateder.mp3&IndexID=403073&name=הקצה+התדר = הקתדר" /»«embed src="https://www.icast.co.il/ICastPlayer1.swf" flashvars="mp3=https://pod.icast.co.il/20.10hakateder.mp3&IndexID=403073&name=הקצה+התדר = הקתדר quality="high" wmode="transparent" bgcolor="#ffffff" width="460" height="50" name="ICastPlayer1" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="https://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /»«/object»

העונה השנייה של הרדיו בר ברחוב הר סיני בתל אביב הייתה גדושה באירועים ומסיבות, כאשר על העמדה שלו ניגנו השדרנים והתקליטנים הטובים בארץ. גם תקליטנים זרים שהופיעו בארץ במהלך הקיץ האחרון עברו דרך התדר ובין היתר ניגנו בו השנה דריק מאי, די ג'י קראש, אולריך שנאוס, וואנמן, איפרום וג'יילס פיטרסון. מלבד בר, תחזקו אנשי הרדיו גם אתר אינטרנט פעיל שהעביר את שידורי התדר ושימר סטים ישנים, וכן השיקו מגזין בשם פאי.

לפרטים מלאים על החגיגות וליין אפ מלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully