וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט הזומבים הישראלי הראשון מגייס כספים

שני גורקביץ'

7.11.2011 / 7:21

"בשר תותחים", סרטו של הבמאי איתן גפני בכיכובו של לירון לבו, יהיה סרט הזומבים באורך מלא הראשון שיצולם בארץ

בשבוע הבא יחלו צילומי "בשר תותחים", סרט הבכורה של הבמאי איתן גפני, וסרט הזומבים הישראלי הראשון באורך מלא. את התפקיד הראשי יגלם לירון לבו ולצידו ישחקו גם שירה קצנלנבוגן, יפית שלו, רוי מילר ועוד. העלילה עוקבת אחר קבוצת חיילי עילית בראשות הגיבור דורון (לירון לבו) שנכנסת לדרום לבנון כדי לחטוף מבוקש מהחיזבאללה ומגלה שהתוכניות השתנו. עד מהרה מתברר כי האזור מוכה בזומבים ודורון וחבריו ליחידה צריכים לנהל קרב בלימה כדי למנוע היווצרות מלחמה מזן שונה לגמרי במזרח התיכון.

גפני ושותפיו לחברת "חוף לבן הפקות", תום גולדווסר ויפית שלו, אספו מימון לפרויקט במהלך השנה האחרונה, וכעת הם פותחים בקמפיין גיוס כספים אינטרנטי. מדובר בצעד דומה לאלו שנקטו בהם לאחרונה דויד ברוזה עבור הקלטת האלבום "שפה שלישית" והאמן ספנסר טוניק עבור המיצג שצילם בספטמבר בים המלח. "אני מכיר את אתר קיקסטארט כבר כמה שנים", אמר גפני בשיחה עם וואלה! תרבות. "דויד ברוזה היה מי שהוכיח לנו רשמית שזה אפשרי, ובחודשים האחרונים נפתח חלון הזדמנויות שהפך את זה לרלוונטי גם עבורנו והחלטנו לנסות את זה".

חברת ההפקות הצעירה שהקימו השלושה, כבר גייסה את הכסף עבור צילומי הסרט, והקמפיין האינטרנטי מיועד לעריכה ופוסט-פרודקשן. "זה לא כסף בבנק, צריך להגיע ליעד מסוים כדי לקבל את הכסף, והצבנו מראש יעד סביר", ממשיך הבמאי, "מדובר בסרט אימה של חבר'ה לא מוכרים ואם נצליח לגייס את הכסף זה יהיה מדהים". בהמשך מתכננים השלושה להמשיך ולצלם סרטי אימה ישראליים: "ההיסטוריה מוכיחה שכמעט כל במאי או מפיק בעל שם התחיל בסרטי אימה או מדע בדיוני", טוען גפני.

"בשר תותחים" מצטרף לז'אנר סרטי האימה שמתחיל להתגבש בארץ, וקדמו לו: "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו, "חתולים על סירות פדלים" של יובל מנדלסון ונדב הולנדר, ו"מורעלים" של דידי לובצקי.

מה התמריץ בעצם לעזור לכם?

"בניגוד לסקפטים, אני חושב שיש בארץ קהל נפלא לסרטי אימה", אומר גפני. "עבדתי שנים בספריות וידאו וראיתי את מבול הילדים שצובא על מדפי האימה, והנוכחות הענקית בפסטיבל אייקון ודומיו שמוכיחה שיש קהל לז'אנר בארץ. למרות הרצון הרב והעזרה של קרנות הקולנוע ואנשים פרטיים, תמיד אפשר להיעזר בעוד. זה לא יהיה הסרט הכי טוב בעולם או הטוב מסוגו, אבל זה יהיה משהו שעוד לא נעשה בארץ ובמיוחד עבור חובבי הז'אנר".

השתכנעתם? כאן תוכלו לעזור ל"בשר תותחים" לקרות

ומה היה לשירה קצנלנבוגן לומר בראיון לוואלה! תרבות

  • עוד באותו נושא:
  • לירון לבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully