וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי ג'רווייס חוזר לגלובוס הזהב ומזהיר את הוליווד: "תפחדו"

שני גורקביץ'

17.11.2011 / 19:18

למחרת הדיווח על שובו של הקומיקאי חד-הלשון להנחות את הטקס ההוליוודי, מתברר שלא כולם מרוצים

"תמיד יש עוד גבול קטן לחצות", אומר היום (חמישי) הקומקאי ריקי ג'רווייס בראיון לטלגרף הבריטי. אתמול פורסם כי ג'רווייס ישוב להנחות בפעם השלישית את טקס פרסי גלובוס הזהב. היום מתברר כי לא כל חברי תא הכתבים הזרים בהוליווד מרוצים מההחלטה, ולמעשה 25% מהם הצביעו נגדה. ג'רווייס עורר מהומה גדולה לאחר שבמהלך הטקס האחרון סנט בכוכבים הוליוודיים רבים בהם ג'וני דפ, צ'ארלי שין ומל גיבסון.

על פי הלוס אנג'לס טיימס, רוב המתנגדים לשובו של ג'רווייס הם חבריו המבוגרים של תא הכתבים. "החשש שלי הוא שהוא היה מעליב, וכשאני מזמינה מישהו אלי הביתה, הוא לא מעליב אותי", אמרה ג'ודי סולומון, חברה ותיקה בתא הכתבים הזרים. "אבל אלו עסקי השעשועים. אני מניחה שאני מיושנת".

גם הארגון עצמו הכיר בכך ששובו של ג'רווייס אינו קונצנזוס ובהודעה שפורסמה באתר האינטרנט של תא הכתבים נכתב: "לא כולם מרוצים מההחלטה כי הבדיחות שלו בשנה שעברה שכוונו לידוענים גדולים גרמו לכעס רב במקומות מסוימים".

בראיון לטלגרף מספר ג'רווייס על ההחלטה לחזור: "בעיקר עשיתי זאת כדי להשתיק את האנשים שחשבו שזה סוף הקריירה שלי. כלומר, זה היה סוף הקריירה שלי פעם בשבוע במשך עשר השנים האחרונות - תמיד כשיש שערורייה זה תמיד סוף הקריירה שלי". ג'רווייס ממשיך ואומר כי הסיבה העיקרית לשובו היא כי הוא נהנה. "זה לא משפיע על הקריירה שלי כי ביום שני בבוקר אני כבר אכתוב משהו אחר. וזה טוב כי אני לא חייב כלום לאף אחד מהאנשים בחדר ואני יכול לעשות מה שאני רוצה".

ג'רווייס דחה בראיון את הטענות כאילו מי מהכוכבים נפגע מהבדיחות שלו, וסיפר על טלפונים אוהדים מרוברט דה נירו, ויל סמית' ואפילו ג'וני דפ שהגיע להתארח בפרק האחרון של הסדרה של ג'רווייס. עם זאת מוסיף הקומיקאי ומזהיר את יושבי אולם הטקסים "תפחדו, אגואים מהוליווד, תפחדו מאוד. זה הולך להיות תנ"כי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully