וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביץ' בויז מתאחדים לרגל חגיגות ה-50 ללהקה, וזה סופי

16.12.2011 / 19:56

ההרכב האגדי, מגובה בסולן בריאן ווילסון, יוציא אלבום חדש וייצא לסיבוב הופעות בינלאומי. "אני מתגעגע לבחורים וזה יהיה מרגש להקליט איתם אלבום חדש ולהופיע יחד", סיפר ווילסון

אחרי השמועות וההכחשות, סוף סוף זה קורה: הביץ' בויז הודיעו כי יתאחדו לרגל חגיגות היובל להקמת הלהקה, יוציאו אלבום חדש וייצאו לסיבוב הופעות בינלאומי. בריאן ווילסון, הסרבן התמידי, נכנע ויצטרף לחבריו להרכב המקורי שנותרו בחיים - מייק לאב, אל ג'ארדין, ברוס ג'ונסטון ודיוויד מארקס. אחריו של בריאן ווילסון, דניס וקרל, נפטרו בשנים שלאחר פירוק הלהקה.

הלהקה, שנוסדה ב-1961, כבר החלה להקליט שירים חדשים לאלבום שצפוי לצאת בשנה הבאה. סיבוב ההופעות ייפתח באפריל בניו אורלינס ויכלול לא פחות מחמישים הופעות ברחבי העולם. כמו כן צפוי לצאת אוסף להיטים חדש.

בהודעה לעיתונות אמר וילסון כי "חגיגות היובל הן בעלות משמעות מיוחדת עבורי בגלל שאני מתגעגע לבחורים וזה יהיה מרגש עבורי להקליט איתם אלבום חדש ולהופיע איתם על אותה במה".

לאב הוסיף כי "המוזיקה היתה הגורם המאחד וההרמוני בחיי המשפחה שלנו מאז הילדות. היתה זו ברכה ענקית שהיינו מסוגלים לחלוק את זה עם העולם. לא יהיה נחמד לעשות זאת שוב? כמובן שכן!".

ועד האיחוד, נסתפק בזה:

מייק לאב המשיך להופיע כל השנים עם השם "ביץ' בויז", אך ללא בן דודו, בריאן ווילסון, ממייסדי ההלהקה. יתרה מכך, הביץ' בויז לא נראו יחדיו מאז שנת 2006, אז קיימו מסיבת עיתונאים פומבית לציון 40 שנים לאלבומם האגדי "Pet Sounds". אז, הסכימו חברי הלהקה להניח מאחוריהם את הסכסוכים המשפטיים והאישיים ביניהם ובריאן ווילסון אף רמז על האפשרות שישובו להופיע יחדיו.

בריאן ווילסון מהביץ' בויז חוזר ל"SMILE" והתוצאה מרתקת
הביץ' בויז בוואלה! Music
מתרגשים לקראת האיחוד של הביץ' בויז? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully