וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

88FM: משה מורד ינהל את התחנה במקום יובל גנור

אמילי גרינצווייג

25.12.2011 / 17:36

מורד זכה במכרז לניהול התחנה ואילו גנור עוזב לאחר יותר משלוש שנים בתפקיד, בהן ביצע מהפכה ברדיו

משה מורד ינהל את 88FM, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מורד זכה במכרז לניהול התחנה, אותה ניהל בשנים האחרונות יובל גנור, שיעזוב את תפקידו. בנוסף, נודע כי המכרז על תפקיד מנהל רשת ג' יהיה מכרז חיצוני וכי המנהל הבא של התחנה יגיע מחוץ לקול ישראל.

מורד החל את דרכו כשדרן בגלי צה"ל ובשנות השמונים עבר לשדר ברשת ג' את "מסיבת ריקודים" ו"מוזיקה שחורה". בהמשך עזב ללונדון, משם שידר פינה מוזיקלית קבועה ברשת ג' וכתב על מוזיקה לעיתונים. מורד גם כיהן בתפקידים שונים בחברת התקליטים NMC, הבכיר שבהם הוא מנכ"ל החברה בין השנים 1998-2001. בטלוויזיה הגיש מורד את "להיט בראש" בין השנים 1984-1990.

בתחילת העשור הקודם חזר מורד ללונדון, שם כיהן כמנהל שיווק בחברת התקליטים היוקרתית EMI. לאחר מכן פתח חברת מוזיקה שהתמחתה במוזיקת עולם וייעצה בנושא לחברות תקליטים בינלאומיות וחברות שיווק. לקראת סוף העשור החל לשדר ב-88FM.

מורד כאמור יחליף את גנור, שתקופתו בלטה בזכות מהפכה בלוח השידורים שהנחיל בתחנה. גנור ביטל תוכניות והזיז שדרנים שנחשבו למוערכים, בשל אחוזי האזנה נמוכים. השינויים הקימו מהומה בקרב מאזינים ומוזיקאים, שמחו על המהלך. עם זאת, נתוני סקר ה-TGI קבעו כי התחנה התחזקה בשנות ניהולו של גנור.

בנוסף, יאיר קורן נבחר למנהל רשת ב' ויחליף את מוטי אמיר. כמו כן, שוב לא התקבלה החלטה בנוגע למכרז לתפקיד מנהל הטלוויזיה ויו"ר הרשות אמיר גילת ימליץ על כינונה של ועדת איתור לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully