וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קלוני תומך בברק אובמה: "אני מאמין בלהישאר מאחורי מי שבחרת"

26.12.2011 / 17:44

השחקן והבמאי שידוע בחיבתו הרבה לנשיא ארה"ב המכהן, פרסם הודעה רשמית בה הכריז כי הוא נשאר מאחוריו במירוץ הקרוב לנשיאות וכי היו לאובמה "שלוש שנים מאוד מוצלחות"

ג'ורג' קלוני אולי הקדיש את סרטו "משחקי שלטון" כדי להחדיר לנו במרומז את המסר לתמוך בברק אובמה, אבל כעת הוא עושה זאת באופן ברור ונמרץ. השחקן והבמאי פרסם מודעת תמיכה בנשיא ארצות הברית המכהן במירוץ הקרוב לנשיאות. בהודעה נכתב: "האנשים שהתפכחו מאובמה גרמו לי להתפכח. באמת... דמוקרטים מוצאים נושא אחד ותוקפים איתו, 'ובכן, לא קיבלתי את כל מה שרציתי'. אני מאמין בלהישאר ולתמוך במי שבחרת".

קלוני ממשיך ומונה את הישגיו של אובמה מאז בחירתו בדרך עוקצנית במיוחד כלפי המחנה הדמוקרטי. "אם אובמה היה מתמודד רפובליקאי, בגלל שהרפובליקנים יותר טובים בזה, הם היו מוכרים אותו כמי שמנע מ-400 אלף משרות בחודש מלעזוב את המדינה. הם היו מוכרים אותו כמי שהציל את תעשיית המכוניות. אם הם היו מאמינים בזה, הם היו מוכרים אותו כמי שנפטר ממדיניות 'אל תשאל אנחנו לא נספר', כמי שחיסל את אוסמה בן לאדן. אפשר למכור את כל זה כשלוש שנים מאוד מוצלחות", כותב קלוני.

קלוני ואובמה פועלים למען דרפור ב-2006:

קלוני נמצא כעת בתקופה טובה וצפופה במיוחד בקריירה. סרטו "משחקי שלטון" מועמד בארבע קטגוריות מרכזיות בגלובוס הזהב – הדרמה הטובה ביותר, הבמאי, התסריט והשחקן, קטגוריה בה מועמד דווקא עמיתו לסרט ריאן גוסלינג. הוא עצמו מועמד גם כן לפרס השחקן על התפקיד שגילם בסרט "היורשים", שזכה גם הוא למועמדויות בכל הקטגוריות הנחשבות.

"משחקי שלטון": המסר הסמוי של ג'ורג' קלוני לברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully