וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל כבשה את המצעד הלועזי השנתי של וואלה! וגלגלצ

30.12.2011 / 16:00

אדל, הזמרת הבריטית הכה מצליחה, זכתה בפרס זמרת השנה ושיר השנה על "Someone Like You" ועוד שני שירים בחמישייה הראשונה. קולדפליי הם להקת השנה

אדל היא הזוכה הגדולה של המצעד הלועזי השנתי של וואלה! וגלגלצ. מאות אלפי הצבעות קבעו כי הזמרת הבריטית, שהפכה לסנסציית מכירות בינלאומית בזכות אלבומה השני "21", היא זמרת שנה. כמו כן, שיר השנה הוא "Somene Like You", מתוך "21".

אדל רשמה הישג מדהים נוסף, כשהכניסה שלושה שירים לחמשת המקומות הראשונים במצעד. כך, מלבד "Someone Like You", נכנסו למצעד "Rolling In The Deep" למקום השני ו-"Set Fire to The Rain" במקום החמישי.

ברונו מארס זכה בפרס זמר השנה ושירו "Grenade" נכנס למקום השישי במצעד ואילו "Marry You" נמצא במקום העשירי. קולדפליי זכו בפרס להקת השנה ושירם "Paradise" הגיע למקום השלישי במצעד. הגרסה של הצמד Milk & Sugar ל-"Hey Nah Nah" של ויה קון דיוס זכה בפרס השיר הגרוע של השנה.

עשרת השירים במקום הראשון במצעד:

1. אדל - "Someone Like You"
2. אדל - "Rolling In The Deep"
3. קולדפליי - "Paradise"
4. מארון 5 וכריסטינה אגילרה - "Moves Like Jagger"
5. אדל - "Set Fire to The Rain"
6. ברונו מארס - "Grenade"
7. ריהאנה - "We Found Love"
8. "LMFAO - "Party Rock Anthem
9. ג'ניפר לופז - "On The Floor"
10. ברונו מארס - "Marry You"

המצעד הלועזי השנתי של וואלה! וגלגלצ נערך השנה בקרב עשרות אלפי מצביעים שדירגו את השירים האהובים עליהם השנה, כמו גם את זמר השנה, זמרת השנה, להקת השנה והשיר הגרוע של השנה. במסגרת המצעד, הוקלטו אמנים ישראלים רבים כשהם מבצעים קאברים לשירי המצעד, בהם זהבה בן שביצעה את "On The Edge of Glory" של ליידי גאגא וההרכב TYP של עברי לידר וג'וני גולדשטיין שביצעו את "T'ill The World Ends" של בריטני ספירס.

סיכום 2011: האזינו לזוכי המצעד בוואלה! Music
סיכום 2011: הקליפים הטובים של השנה
סיכום 2011: הסינגלים הטובים של השנה
אדל כבשה את המצעד. מרוצים מהתוצאה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully