וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": הקשר הדבילי בין שי ואביבית

4.1.2012 / 6:35

שי חם על אביבית, תמיר חם על דני רובס, דודו כפרה חם על הצ'קים הגרועים שקיבל לחתונה ובלוג "האח הגדול" חם בעיקר על וולטר. ומה יורם זק היה אומר על סרטון העירום של אביבית?

יומיים בלבד עברו על דיירי הבית. יומיים, שזה שבועיים בשנות כלב, ארבע דקות בשנות אביבית ושני תפוזים ושפן בשנות תמיר. יומיים הם זמן קצר מכדי שיתפתחו קונפליקטים מסעירים מדי בבית האח, ובינתיים הדרמה הכי מותחת היתה כשבטי ואביבית גילו שהגיעו עם אותה שמלה. אבל אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הפנים, כל השמות. תמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיפור האהבה הקסום ביותר שנרקם בין כתלי הווילה הוא, ללא ספק, הרומן בין תמיר לדני רובס. כשתמיר שומע את אותו קול-פעמונים רובסי, מיד נושרות מעליו קליפות-האוטיזם, ונחשפת נשמתו האמיתית, נשמת פאפי פודל עז ארנבת. כהרף עין הוא חדל להיות חילזון מבולבל שנתקע בקירות, והופך להיות גוזל משתאה שנופל ממזרונים.

שלא תבינו לא נכון: אני אוהבת את תמיר אהבה שלמה, רק חרדה לגורלו במקצת: עם כזאת אישיות פריכה, זה פשוט מתבקש שמתישהו יתיישב עליו איזה קים עצום וישבור אותו לרסיסים. "אני אוהב כשאנשים לוקחים אותי תחת חסותם", הודה בביישנות מול האח, משפט שמרמז על צרות מתקרבות. תמימותו לא תחזיק מעמד במקום שכזה. ברח מכאן, תמיר, ברח! לא, שם זה קיר!

הקומדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בורסת היהלומים מכירה? תלוי מאיזה צד. שי רגב עם אביבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד שתי נשמות אבודות שמצאו זו את זו הן אביבית ורגב. מיד כשהביט לתוך גוש ריסיה הדביק, ידע רגב שזו האישה שהוא מחפש: מישהי שיודעת להעריך ג'יפ לקסוס. לכאורה, זיווג מושלם: היא גולדיגרית, הוא מנשנש זהב. היא מצחקקת בצווחות שמחה מוגזמות, הוא יודע להיראות מקשיב. היא הצטלמה בעירום לערוץ אגו, לו יש פין. אלא שברגע שהשניים מתיישבים לשיחה, מתפתח שיח חירשים מטמטם: "תראי את היהלום שלי", "לי יש יהלומים בצמיד, רואה?", "יש לי עוד משהו במזוודה", "יש לי עשרים ושניים יהלומים כאן, על הצמיד", "את יודעת מה יש לי במזוודה?", "חלק מהיהלומים הם גם בשרשרת", "במזוודה יש לי יהלומים", "אבל ראית את היהלומים בצמיד שלי?" וכך הלאה עד שהעולם יתפגר.

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הכסף, בני זונות? דודו, בטי ואחת שלא יודעת לשאול/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל חייו חיכה דודו לרגע ספירת הצ'קים של החתונה. הרגע ההוא שבו הוא ידרוך על איזו כוס זולה ולמחרת בבוקר יקום ויגלה שהוא מיליונר. ואז חשכו עיניו. "200? 300?" הוא זעק למרומים, כשנשרו על ברכיו הצ'קים העלובים שקשקשו לו החארות של אשתו, והזעקה הדהדה על פני הבית ותמיר נפל מהמזרן. חכו עד שהוא יצא ויגלה שהשם שלו ברשימה של מספרי האשראי.

מיומנו של וולטר, "ייסורי וולטר הצעיר":

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סליחה, את בקטע של יצורים עם חוש ריח מפותח? וולטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, האדון שלי מברבר על כמה חשוב לו יופי פנימי מאז שהוא התעוור, אבל אם היו נפקחות לו העיניים לראות את דיירות הבית הוא היה מתאבד מעודף כונפות. אפילו רגב בלית ברירה מפלרטט עם "התחת הקשה" של יעל, כי במדבר כל דרדר הוא פרח-ציצים. אם נישאר פה עוד יותר משבוע, אני הולך לתוך מזלג.

הציטוטים:

• "אתה חושב שיתנו לנו להתאמן?"
"אפשר להתאמן גם בדרך אחרת, מאמי". (רגב לא משאיר אבן בלתי-הפוכה בבית והופך גם את יעל. אם זה מה יש, זה מה יש)
• "יש לי טעם" (אביבית מציגה את צמיד 22 היהלומים שלה)
• "הוא יותר גרוע ממני" (אביבית מתאכזבת למראה יוסי הצווח, כשהיא מגלה שיש בבית עוד נסיכת צומי)

ויורם זק היה אומר:

אילוסטרציה. עומר מירון
צילום: רונן אקרמן)/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully