וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה על אטה ג'יימס: "זו אבידה ענקית"

21.1.2012 / 0:33

הזמרת שגילמה את דמותה של ג'יימס בסרט מ-2008 ספדה לה ואמרה "היא היתה חסרת פחד והיה לה אומץ. חסרונה יורגש". ג'נט ג'קסון: "המוזיקה שלה תישאר לנצח"

הזמרת האגדית אטה ג'יימס שהלכה לעולמה היום השפיעה על דורות של מוזיקאיות. אחת הבולטות בהן היא ביונסה, שגילמה את דמותה של ג'יימס ב-2008 בסרט "קאדילק רקורדס". "זו אבידה ענקית. היא היתה אחת הזמרות הגדולות בהיסטוריה", ספדה לה ביונסה בהודעה שפרסמה באתר שלה, "אני כה בת מזל שפגשתי מלכה כמותה: התרומה המוזיקלית שלה תישאר לנצח".

ב-2009 ביצעה ביונסה את שירה של ג'יימס "At Last" בנשף כניסתו לתפקיד של נשיא ארצות הברית ברק אובמה. ואולם, מחווה זו עוררה את חמתה של ג'יימס שנעלבה שלא הוזמנה לשיר את השיר בעצמה. ביונסה בחרה שלא להתייחס לכך ומסרה עוד הערב כי "לשחק את אטה ג'יימס לימד אותי כל כך הרבה על עצמי ולשיר את המוזיקה שלה העניק לי השראה להיות אמנית חזקה יותר. כאשר היא פתחה את פיה ללא מאמץ, היית יכול לשמוע את הכאב שלה והניצחון שלה. ההגשה האמוציונלית שלה בשירים סיפרה את הסיפור שלה ללא מסנן. היא היתה חסרת פחד והיה לה אומץ. חסרונה יורגש".

ביונסה כאטה ג'יימס בסרט "קאדילק רקורדס":

ביונסה שרה את "At Last" לאובמה:

ביונסה לא היתה המוזיקאית היחידה שהגיבה למותה המצער של ג'יימס. ג'נט ג'קסון צייצה בטוויטר שלה וכתבה כי "המוזיקה והמסורת של ג'יימס ישארו לנצח". וויל אי. אם התייחס גם הוא למותה של האגדה וכתב בטוויטר שלו כי הוא "מראה כבוד, הערכה והאהבה למוזיקה הנפלאה והשמחה שאטה ג'יימס הביאה לעולם". סנופ דוג כתב סטטוס לזכרה של ג'יימס והגיטריסט סלאש צייץ כי האובדן של ג'יימס העציב אותו וכי מדובר ב"אגדה אמיתית של זמננו". סינדי לאופר הודתה לג'יימס "על כל השירה הנהדרת שהשארת אחריך. אתגעגע אליך".

אטה ג'יימס: האזינו לשירים הנפלאים של הזמרת בוואלה! Music
אטה ג'יימס: היפרדו מהזמרת האגדית בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully