וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך:"משפחה מודרנית" מרגיזה משפחות אמריקאיות

24.1.2012 / 12:44

משפחה מודרנית" הצליחה לעצבן את ההורים בארה"ב, כשהפעוטה לילי אמרה "פאק", ועוד רגעים מהשבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: לילי מ"משפחה מודרנית" מקללת – ומסעירה את אמריקה

האם "משפחה מודרנית" הלכה רחוק מידי? השבוע שודר פרק נוסף של הסדרה המצליחה ועטורת הפרסים בו כיכבה לילי - בתם בת השנתיים של הזוג הגאה קמרון ומיטשל – כשהיא אומרת מספר פעמים את המילה האסורה "Fuck" (מצונזרת בבליפ הראוי, כמובן). בפרק מצליחה המילה להצחיק את בני משפחת פריצ'ט, אולם את הצופים האמריקאים זה הצחיק קצת פחות.

עוד בטרם שידור הפרק, ניסו ארגוני ההורים ובראשם מועצת ההורים לטלוויזיה, לבטלו. "זה בהחלט נעשה בטעם רע", אמרו במועצת ההורים, "ככל שאנחנו רואים ושומעים שפה כזו בטלוויזיה, כך זה הופך למקובל ושכיח בעולם האמיתי. כיוון שהטלוויזיה כל הזמן מגדילה את הסיכוי שילדים ייחשפו לשפה כזו, אנו נראה בהדרגה יותר ויותר ילדים מחקים את ההתנהגות הזו".

אריק סטונסטריט, כוכב הסדרה ומי שמשחק את קמרון, אביה של לילי, ניסה להסביר שבצילומים אמרה הפעוטה את המילה "Fudge", והצפצוף הוא שהפך אותה למילה שנשמעת כמו הקללה הידועה. "מה עם לראות את הפרק קודם ואז לגבש דעה?", צייץ בטוויטר, "Chill the f–k out ".

המיותר: פתיחה פושרת לעונה ה-11 של "אמריקן איידול"

השבוע נפתחה עונה נוספת של ריאליטי הכישרונות הוותיק "אמריקן איידול", ונראה שהתכנית בכיכובם של ג'ניפר לופז, סטיבן טיילר ועשרות זמרים אלמונים, הושפעה קשות מהמתחרות החדשות בשוק "The Voice" ו"האקס פקטור". התכנית אמנם הצליחה לעמוד בראש טבלת הרייטינג עם שידור פרק הבכורה ביום רביעי האחרון, אולם במבט כולל על יתר העונות איבדה "איידול" כ-20% בנתוני הרייטינג. בפרק האודישנים השני ששודר השבוע כבר לא הצליח מופע הקריוקי המצליח לנצח, והתכנית הפסידה את המקום הראשון בטבלת הרייטינג לפרק ה-100 של "המפץ הגדול".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טיילר, לופז וחבורתם יכולים לפחות להתנחם באהדת המבקרים שעדיין עומדים לצדם. "אם יש דבר אחד שסטיב ג'ונס, מנחה ה'אקס פקטור' היה טוב בו, זה לגרום לנו להתגעגע לריאן סיקרסט", נכתב בהאפינגטון פוסט, שבחנו את ההבדל בין שתי התכניות. "נראה כי למרות הצהרותיה של 'איידול' כי היא איננה מאוימת מ-"The Voice'' של NBC – הם קרעו עמוד מספר המתחרים עטור הכוכבים המזמרים בכך שנתנו לנו חצי מכמות האודישנים הנוראיים אליהם הורגלנו. כמובן, זה לא היה איידול בלי כמה הזויים שמשלים את עצמם, אבל בגדול האיכות היתה טובה והתמוטטויות העצבים נכנסו לתוך מונטז' התמונות אליו הן שייכות".

הביזאר: בית משפט לחבובות

תחנת כבלים מקומית בקליבלנד בשם "19 Action News" החליטה לשחזר עבור צופיה משפט שהתנהל בבית דין מקומי ושבו לא אפשרה השופטת להכניס מצלמות לאולם. את המשפט, שעסק בפרשת שחיתות בממשל המקומי, שיחזרו אנשי החדשות של הרשת באמצעי מקורי במיוחד – בובות.

"העדויות אמיתיות, הבובות – לא", הציגה המנחה את מה שנראה כמו פינה חדשה בתכנית האקטואליה המקומית תחת השם "The Puppet Court".

הבובות שיחקו את כל התפקידים במשפט החל מהשופטת וכלה באחרון העדים. אגב, הבובות החביבות לא הפכו את הצגת המשפט ל"רכה" במיוחד. בשחזור נראית אחת הבובות כאשר היא משחזרת את ביקוריה אצל זונות וכן משחזרת מספר מקרי גניבה.

ליהוק שיחוק: מי ישחקו את האבות של רייצ'ל ב"Glee"?

לא, זה לא יהיה אלטון ג'ון: אחרי שלוש עונות בהן שמענו על אבותיה הגאים של רייצ'ל ברי, כוכבת הסדרה "Glee", נוכל בקרוב סוף סוף גם להכיר אותם.

ג'ף גולדבלום, ליה מישל ובריאן סטוקס מיטשל. GettyImages
האבות המאושרים עם רייצ'ל/GettyImages

השחקנים ג'ף גולדבלום ("חוק וסדר", "פארק היורה") ובריאן סטוקס מיטשל – כוכב ברודווי וזוכה פרס "טוני" - נבחרו לגלם את שני האבות של הצעירה המוכשרת אותה משחקת ליה מישל. השניים יופיעו לראשונה בפרק שישודר ב-14 בפברואר שהוא כמובן גם וולנטיינ'ז דיי. בהתאם לרוח הסדרה, השניים צפויים גם לשיר במהלך הפרק.

לינק לעת צרה: משחק פייסבוק חדש של ספרטקוס

לרגל עליית הסדרה "ספרטקוס: הנקמה", השיקה רשת Starz משחק פייסבוק חדש למעריצים הנאמנים. המשחק, שנקרא, "Spartacus: Vengeance – The Game", יעלה במלואו באתר עם שידור פרק הבכורה ב-27 בינואר. עד אז, אתם יכולים לעשות לו לייק ולשחק במלחמות גלדיאטורים ברומא העתיקה בגרסת הבטא לפני כולם.

הקטע שעשה לנו את השבוע: אובמה מאחל מזל טוב מצחיק לבטי וויט

נשיא ארה"ב ברק אובמה ידוע בחוש ההומור שלו ובכישוריו הטלוויזיוניים ממש כמו מושא הברכה שלו, בטי ווייט, שחגגה השבוע יום הולדת 90 במשדר מיוחד ועטור כוכבים.

בברכתו אליה, אמר הנשיא כי הוא לא מאמין שהיא בת 90 ודרש ממנה להציג הוכחה – את תעודת הלידה שלה, תעודה שאובמה עצמו נדרש לחשוף בעבר על מנת להתמודד עם שמועות לפיהן הוא לא נולד בארה"ב.

יש לכם עוד רגעים נבחרים בטלוויזיה האמריקאית? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully