וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 12: מאירה פנים גם למכוערים

26.1.2012 / 12:50

הקאסט במיקס של ז'אנרים שונים ושמחים שהמשותף לכולם הוא שלהבדיל מהנשים היפות מהקאסט הקודם - אלו שאחראים עליהם פשוט מכוערים

לאחר שאיבייקטנו נשים במהדורה הקודמת של "החיים בלופ" - ותודה לכל מכתבי הנאצה שקובעים באופן נחרץ כל כך עד כמה חזירי ושוביניסט המדור וכותביו - החלטנו חברי המערכת פה אחד שמן הראוי שבמהדורה הנוכחית ניתן מקום גם למפיקים ותקליטנים שהיופי לא פתח להם דלתות.

המיקס המוזיקלי בפרק זה הינו שובבי וקרקסי במיוחד ונע בין מחוזות מוזיקליים שונים למדי - סמבה, סווינג ג"אז ודיסקו הם בין שלל הטעמים והניחוחות הרבים שקטעי הדאנס שליקטתי עבורכם לפרק זה מדיפים. מאחר וכאמור המהדורה הקודמת של הלופ היתה "קונספטואלית" נבחרו לפלייליסט הפעם אך ורק סינגלים שיצאו לאור ממש לאחרונה. מיטב רצועות הדאנס לחודש הראשון של 2012 לוקטו עבורכם בקפידה ועל כן - כמו תמיד בעצם - אני מקווה שההאזנה תהיה לכם ערבה.

Claude Vonstroke. Ben Hider, GettyImages
העולם שייך לא רק לכוסיות. קלאוד ואן סטרוק/GettyImages, Ben Hider

בין שלל הסינגלים הנבחרים אפשר למצוא פה את Pillowcase החדש של Someone Else בלייבל התמיד מענג Get Physical. יהיה כאן גם "Gigolo" - המנון האוס ניו-יורקי קרנבלי של דיוויד ג"ונס שאין כמעט אף מצעד השמעות אחד שהוא לא מופיע בו החודש; וגם כמתבקש רצועה נבחרת מתוך "House of X Press 2" - אלבום הקאמבק המדובר והמאכזב לטעמי של השלישייה הבריטית שיצא החודש סוף כל סוף לאור.

בפתיח מופיעה "The Major" רצועת טק האוס Fאנקית במיוחד הדוגמת את קולו של DJ Rush מקלאסיקת הגטו-האוס (נשבע לכם שיש ז'אנר כזה), Get On Up. על הסמפול המעולה אחראי סשה רובוטי, מתוך אוסף חדש של הלייבל DirtyBird בבעלותו של קלאוד ואן סטרוק. קלאוד שפרץ לתודעת התעשייה בעשור החולף עם להיטים חורכי רחבות דוגמת "Who's afraid of detroit?" או "Deep Throat", הפך בשנים האחרונות לנציג כמעט בודד להאוס וטקנו נועזים, חדשניים ומלאי הומור. החלק הראשון של אוסף עתידי חדש ללייבל בשם "Hatched" שהוא הוציא השבוע לאור הוא דוגמא מושלמת לכמה חשוב ומרענן הצליל של הלייבל שלו בתעשייה ועל כן מופיעים במיקס שני רצועות שונות מתוכו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיף לצרוך אותם בתחפושת. The 2 Bears/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בתכנית האמנותית נמצאים כאן גם Canibal Royal של שון מילר שמציע החודש בחסות הלייבל Mobilee תקליט האוס שבטי הדוגם נעימת סמבה שכבשה את ליבם של קרל קוקס ודריק מאיי כאחד. חוץ מאלו יש אתThingabang - קלחת אלקטרו קלאש מודרנית של הצמד Filthy Dukes מתוך אוסף חדש של Fried & Tested חברת התקליטים של פטבוי סלים.

בפינתו האהובה "אחי מה זה הטראק ששמת עכשיו?" מופיעים צמד המפיקים המתוקשרים ביותר החודש שהדמיון הוויזואלי שלהם לקלוד ואן סטרוק מטריד אותי בשנתי - The 2 Bears
וכשמם כן הם. ג'ו גודארד (המוכר גם כחבר להקת Hot Chip), וראף ראנדל הינם צמד רעים שמראם החיצוני הוא לא בדיוק ספינת הדגל שלהם. למרות זאת הם אחראים למספר סינגלים מופתיים המקדימים את צאת אלבום הבכורה המיוחל שלהם בשבוע הבא לצליל הדאנס הרענן ביותר ששמעתם מזה זמן רב.

הפלירטוט שהם עורכים בין צליל השיקגו ג'אקין האוס לאלקטרו קלאש, דאב סטפ ושאר מנות לחמם המוזיקליות של קלאברים בריטים מכל קצוות הז'אנרים השונים הפכו אותם בעת האחרונה לסחורה החמה ביותר בממלכה. "Work" הינו הסינגל הראשון להקדים את צאת האלבום "Be Strong" שאם הוא שומר על איכות הסינגל המופלא הזה ברובו הוא עוד עלול להיות קלאסיקה. ראו הוזהרתם.

האזנה נוספת :

2 Bears - Essential Mix (BBC Radio1) The
Claude VonStroke - 3 Days Lost In biza

הפלייליסט:

00:00 Sacha Robotti - The Major (Original Mix) (Dirty Bird)
05:22 &ME - Glace (Original Mix) (Keinemusik)
11:00 Someone Elase - Pillowface (Get Physical)
17:21 X-Press 2 - Playmates @ The Supermarket (Skint Records)
22:41 David Jones - Gigolo (Les Bijoux Remix) (Straight Unlimited)
28:03 Filfthy Dukes - Beat the break (Southern Fried Records)
32:38 Claude Vonstroke - Ignorance is bliss (Dirty Bird)
38:22 Luca Lento - King Arthur (Original Mix) (4Kenzo Limited)
42:00 Sean Miller - Canibal Royal (Mobilee Records)
48:48 The 2 Bears - Work (Franky Rizardo Remix) (Southern Fried)
53:55 Volta Bureau - Alley Cat (Original Mix) (Nurvous Records)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully