וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 14: ג'ק ווייט חוזר, מארק לאנגן מפציץ וקאברים משובחים

1.2.2012 / 8:03

ג'ק ווייט ומארק לאנגן חוזרים, כל אחד לבדו, לאונרד כהן זוכה לקאברים משובחים, ו-ווילקו מביאים שחקן חיזוק - פופאי. בלוג הרוקנרול של מני אבירם

מוכרחים להמשיך לאנגן

מארק לאנגן. נמרוד סונדרס
השאיר את התאום בביבים. מארק לאנגן בהופעה בישראל/נמרוד סונדרס

שני אלבומים שחיכיתי להם נחתו השבוע, והחדשות הטובות הן שבמקרה של אחד מהם היתה סיבה לחכות. אבל נתחיל עם החדשות הפחות טובות: "Paralytic Stalks" של אוף מונטריאול הוא מהאלבומים האלו שאם הם נופלים עליך ביום לא טוב, זה יכול להיגמר בבכי. אני בטוח שיהיו לא מעט אנשים שימותו עליו, אבל היה רגע שבו רציתי ללפף את הכבל של האוזניות מסביב לצוואר שלי בשביל להיגאל. קווין בארנס לא מאמין במשפט "קיפ איט סימפל". הוא גם לא מאמין בשיטת הבית-פזמון-בית על שלל האופציות שהיא מאפשרת. הוא בעניין של בלאגן. יש רגעים שבהם זה נחמד, כמו ב-"Spiteful Intervention" ובסינגל "Dour Percentage", במקרים אחרים זה סתם מעייף ולא נעים.

אבל יש מזור, וקוראים לו "Blues Funeral", החדש של מארק לאנגן. שני שירים לתוך האלבום הראשון של לאנגן לבד מאז "Bubblegum" מ-2004, וברור שהוא הביא כאן את אחד האלבומים הכי טובים – והכי נגישים – שלו. לאנגן ממשיך כאן עם האלקטרוניקה שאיתה השתעשע בשנים האחרונות; השירים מינימליסטיים, מכונות התופים דומיננטיות, האווירה המלנכולית המפורסמת בפנים, ומעל הכל מרחף הקול המופלא שנשמע צלול מאי פעם, שר מילים שישחקו עם לב של כל גבר. זה הקליפ של הסינגל הראשון והמצוין מהאלבום, "The Gravedigger's Song".

האזינו לכל האלבום של לאנגן באתר מוג'ו

"The Polyphonic Spree – "What Would You Do

הכינו את החלוקים. הקאמבק המשמח של השבוע שייך לקולקטיב הטקסני המסיבי והמצוין הזה, שחוזר עם סינגל חדש וסוחף. 21 ראשים כולל כרגע ההרכב של טים דה-לאפטר וג'ולי דויל, שחוזר לעניינים חמש שנים אחרי האלבום האחרון שלו. על הדרך, אם אתם בעניין של לעשות קליפ לשיר ואולי לזכות בתשורות, לכו לכאן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ג'ק ווייט – "Love Interruption"

גם ג'ק ווייט חוזר, והפעם הוא לא מתבייש לשים את השם שלו בפרונט, בלי להקות, חברים ופרויקטים מיוחדים. זה השיר הראשון מתוך האלבום "Blunderbuss", שייצא בסוף אפריל. שיר סחי, אבל היי, זה ג'ק ווייט.

גרג דולי – "Paper Thin Hotel" / קולד וור קידס - "There is a War"

עוד חדשות משמחות שהגיעו השבוע בישרו על פרויקט של קאברים לשירים של לאונרד כהן, לרגל צאת אלבומו החדש, "Old Ideas". לפרויקט קוראים "Old Ideas With New Friends", משתתפים בו שמות מצוינים כמו ברדפורד קוקס, קאלטס, וגם גרג דולי וקולד וור קידס. הנה הביצועים שלהם.

Cold War Kids "There Is A War" from Columbia Records on Vimeo.

ווילקו - "Dawned On Me"

תואר קליפ השבוע הולך בלי תחרות לווילקו, שגייסו את פופאי לטובת הקליפ הראשון שלהם (כלומר של ההרכב של ג'ף טווידי) מאז 1999. השיר לקוח מאלבומם השמיני, "The Whole Love", שיצא בשנה שעברה.

"White Rabbits – "Heavy Metal

עוד קליפ לוהט ומעט קריפי הוא זה של ההרכב מברוקלין, שמוציא במרץ אלבום שלישי, "Milk Famous" שמו.

"The Men – "Open Your Heart

עדיין בברוקלין, קטע שאני שומע בריפיט בשבוע האחרון. התודות לרביעיית הפאנק הזאת, שתוציא אלבום באותו השם במרץ. ככה זה כששרים מהלב.

"Diamond Rugs – "Gimme a Beer

שיר ראשון מתוך אלבום הבכורה של האינדי-סופרגרופ הזאת, שכוללת חברים מ-Deer Tick, בלאק קליפס ועוד. האלבום ייצא באפריל.

"Yukon Blonde - "Stairway

שיר חדש ורטרואי של הוונקוברים, מתוך אלבום בשם "Tiger Talk", שייצא במרץ.

תורידו כאן

"Cloud Nothings - "No Future / No Past

קליפ רשמי לאחד ההיילייטס באלבום הלא רע של דילן באלדי וחבריו, שיצא החודש.

"Wild Nothing – "Nowhere

הרכב עם שם דומה, באווירה אחרת. ג'ק טאטום חוזר עם אלבום שני השנה, וזו היריה הראשונה מתוכו. נאה, הגם שקצת מתקתק מדי. תקשיבו ותורידו כאן.

"Porcelain Raft - "Unless You Speak From Your Heart

בשבוע שעבר הצגתי כאן את הניו יורקי הלא צעיר הזה, שהוציא את אלבום הבכורה היפה שלו השבוע. עכשיו מגיע קליפ לסינגל המוביל מתוכו, כדי שתראו בעיניים במי מדובר.

"The War on Drugs – "Brothers

אולי שלא בצדק, "Slave Ambient", האלבום המצוין של ההרכב מפילדלפיה, לא נכנס לרשימות סיכום השנה שלי. לא נראה לי שזה הזיז להם. הנה קליפ טרי לשיר טיפוסי מתוכו.

ארקטיק מאנקיז - "Katy on a Mission"

נסיים בקאבר נאה, הפעם של המאנקיז ללהיט של קייטי בי מהשנה שעברה.

פצצה מהעבר

הלמט הצטיינו בהארדקור מלודי, אבל מעולם לא הצליחו לשחזר את השיא של אלבום הבכורה "Meantime", שיצא ב-92'. אחרי זה, לאורך השנים ועד 2010, יצאו עוד שישה אלבומים, אבל ההרכב של פייג' המילטון לא ממש הטביע את חותמו על ההיסטוריה. אבל גם ההיסטוריה לא תצליח לקחת מהם את השיר הנדיר הזה. כפי שהמילטון שר כאן בעצמו: למות מבלי שגומרים עליך את ההלל ממש יכול לבאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully