וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב נולד": יאיר ניצני עוזב

2.2.2012 / 13:57

לוואלה! נודע כי ניצני לא ימשיך בעונה הקרובה של התוכנית ויעזוב אותה לאחר עונה אחת בלבד. ניצני: "מאחל בהצלחה לחבר השופטים"

יאיר ניצני פורש מצוות השופטים של כוכב נולד והוא לא ימשיך בעונה הקרובה של התכנית, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבות לעזיבתו של ניצני נובעות מחפיפה בין לוחות הזמנים של העונה המתקרבת של הריאליטי של קשת וטדי הפקות עם לוחות הזמנים בפעילויותיו השוטפות. ניצני שימש כשופט בעונה התשיעית של התכנית לצד מירי מסיקה, צדי צרפתי ומרגלית צנעני.

"כוכב נולד" נותרת עתה עם פאנל שופטים שכולל את צדי צרפתי, מירי מסיקה וגידי גוב. התוכנית צפויה לצרף שופט נוסף, ככל הנראה בעל רקע במוזיקה המזרחית, עקב עזיבתה של מרגול.

ניצני, מנהל ובעלים של חברה לטיפול בזכויות יוצרים לשימוש מסחרי , מופיע תדיר עם להקת תיסלם בישראל ובחו"ל, כותב טור שבועי בעיתון ישראל היום ומשתתף קבוע בתוכנית "הינשופים" בערוץ 8. לאור פעילותו בחברה ושאר עיסוקיו השונים, ניהול לוח הזמנים הצפוף הפך עבור ניצני לבלתי אפשרי ולכן החליט שלא להתחייב לעונה הקרובה של כוכב נולד, שתהיה העונה העשירית של התכנית.

סוכנו של ניצני, עופר נברו, אישר את הפרטים ומסר כי "יאיר ניצני ביקש לאחל הצלחה לחבר השופטים, לתוכנית ,למתמודדים החדשים, לטדי הפקות וחברת קשת, שאפשרו לו לקחת חלק בעונה הקודמת, ליהנות מכל רגע בתוכנית ומהפרגון שקיבל מההפקה, מקשת ומכלי התקשורת השונים על הופעתו".

מקשת נמסר בתגובה: "אנו מודים ליאיר ניצני על תרומתו הגדולה להצלחת העונה ה-9 של כוכב נולד. הוא היה שופט מצוין ואנו מאחלים לו הצלחה רבה".

יאיר ניצני: ראיון בלעדי עם הצטרפותו ל"כוכב נולד"
יאיר ניצני: הצירוף הכי מבריק של "כוכב נולד"
גידי גוב מצטרף ל"כוכב נולד"
מאוכזבים מעזיבתו של יאיר ניצני? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully