וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 2012: הפרסומות הכי טובות

קלינט איסטווד מוכר רכב, ריקי ג'רווייס נרדף על ידי זומבים, סרט גיבורי על ובחורות בבגד ים: כל הפרסומות מחגיגת הסופרבול השנתית

הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול האמריקאית, הוא חוויה תרבותית בארצם של החופשיים וביתם של האמיצים. גם אנשים שלא רואים פוטבול בדרך כלל מגיעים לצפות במשחק, מה שהופך אותו למשדר הטלוויזיוני הנצפה ביותר של השנה ואיתו גם פרסומות ענק מושקעות וגרנדיוזיות.


בישראל, מי שראה את המשחק בערוץ METV המקומי, זכה לראות חלק מפרסומות הסופרבול, אך לא את כולן ואלה שכן שודרו, הגיעו עם בעיות סאונד קשות. אם כן, שוב הוכח כמה טוב שיש אינטרנט, ובשנים האחרונות הפרסומות עולות לרשת כמה דקות לאחר שידורן במקרה הגרוע, וכמה ימים לפני במקרה הטוב. בחרנו עבורכם את הפרסומות הטובות ביותר של סופרבול 2012. את השאר תוכלו לראות בערוץ היוטיוב של adblitz.

פפסי

אלטון ג'ון כמלך מרושע שדורש כי ישעשעו אותו בתמורה לפפסי? זה מעט מגוחך, אבל פפסי מאז ומתמיד התמקדה יותר בבכוכבים אורחים מאשר באלמנטים כמו שואו או הומור. ההשתתפות של מלני אמארו, המנצחת של "אקס פקטור" האמריקאי לא באמת מוסיפה עניין. אולי סיימון קאוול יפטר מישהו גם בפפסי.

פולקסווגן

בשנה שעברה, אחת הפרסומות הטובות ביותר של הסופרבול כללה ילד בתחפושת של דארת' ויידר שניסה להשתמש בכוחות העל שלו. זה היה חנוני, חמוד ורגשני - מתכון שהתברר כהצלחה. השנה בפולקסוואגן לא לוקחים סיכונים ומציגים כלב חמוד אשר מבין שהוא צריך לקחת את עצמו בידיים. רק אל תגידו שהוא יותר טוב מילד הוויידר. באמת, אל תגידו, זה לא ייגמר טוב.

דוריטוס

בשנים האחרונות, מתמקצעים אנשי פרסום של דוריטוס בתחרויות במסגרתן מוקרנות בסופרבול פרסומות חובבניות שנראות זולות אך משעשעות. ובהתאם לטרנד החדש, גם להם יש השנה פרסומת עם כלב. רק שבניגוד לכלב החמוד של פולקסוואגן, הכלב של דוריטוס לא מנסה להתחבב עליכם. דרכו להשיג את מבוקשו (חתולים, הזהרו) הרבה יותר קרה ופרגמטית.

"הנוקמים" - טיזר

אחד מסרטי הקיץ הגדולים של השנה צפוי להיות "הנוקמים" של ג'וס ווידון. וכיאה לסרט קיץ גדול, קיבלנו טיזר שלו בסופרבול. מדובר בחצי דקה של אקשן - דברים מתפוצצים, אנשים נראים מודאגים, גיבורי העל עומדים גב אל גב ומגנים על האנושות. קפטן אמריקה, ת'ור, איירון מן, בלאק ווידו, הענק הירוק - הצוות מתאסף בפעם הראשונה. מפתה ומרתק. זהו הטריילר הבולט ביותר מבין הארבעה שהוצגו בסופרבול השנה, השאר - "ג'ון קרטר", "ג'יי איי ג'ו" ו-"Man of Valor" נמצאים ברשת.

קרייזלר

בשנה שעברה, זכתה חברת המכוניות האמריקאית קרייסל לשבחים רבים על פרסומת בהשתתפות אמינם, בה האמן דיבר יותר על דטרויט (העיר בה מרוכזת תעשיית הרכב האמריקאית) ועל תקווה מאשר על מכוניות של קרייסלר. השנה לקחו את הנושא בחברה צעד קדימה - פרסומת של 2 דקות עם קלינט איסטווד מנסה להשתמש בדוגמה של דטרויט כדי להפיח תקווה באמריקאים ולהגיד שהכל יהיה בסדר. זה מאוד אמריקאי, רגשני ומלא פאתוס, בדיוק כמו שהאמריקאים אוהבים.

שברולט

בתחילת הפרסומת, שנעשתה בשיתוף עם להקת OK GO שידועה בקליפים המבריקים שלה, מבקשים מכם אנשי שברולט לא לנסות את מה שהם עושים בפרסומת הזאת. והם מבקשים בנימוס, אז כנראה שלא נזרוק מכונית ממטוס, נגרום לה לעשות סלטה באוויר או נעשה באמצעותה באנג'י. אבל היי, זה לא מפריע לראות אותם עושים את זה, וזה גם מאוד מרשים.

טויוטה

אחרי שהמציאה מחדש את הקמרי, החליטה טויוטה להמציא מחדש דברים נוספים, ביניהם ספות, תינוקות ומשרד רישוי.להגיד יותר מזה יהיה ספוילר - נגיד רק שמדובר באחת הפרסומות משעשעת מאוד, ששווה צפיה. ואם בסופרבול היא שודרה בגרסה קצרה של 30 שניות, בערוץ היוטיוב של טויוטה אפשר למצוא את הגרסה הארוכה-יותר.

דנונה

כשג'ון סטיימוס (הדוד ג'סי מ"צער גידול בנות") מנסה לאכול יוגורט בצורה רומנטית עם בת זוגו לפרסומת הזו, התוצאה אמנם ממש צפויה אך גם משעשעת מאוד. כי כשגבר עומד בין אשה לבין היוגורט היווני שלה, אלימות בהחלט יכולה להוות פתרון לגיטימי.

הונדה

הפרסומת של הונדה בהשתתפות ג'רי סיינפלד, הנאצי של המרק וג'יי לנו שוחררה לרשת כבר בשבוע שעבר, וגרסת הסופרבול המקוצרת שלה רק הורידה חלק מהבדיחות. ובכל זאת, אם טרם ראיתם אותה, הנה אחת הפרסומות המדוברות של הסופרבול הנוכחי.

הונדה 2

הפרסומת הגדולה השניה של הונדה בסופרבול כוללת את מתיו ברודריק שנראה כי חוזר לשחק את פריס ביולר מ"שמתי ברז למורה". גם כאן מדובר בפרסומת ששוחררה כבר לרשת, וגם במקרה הזה הפרסומת ששודרה בטלוויזיה קצרה יותר ומגניבה פחות מזו המלאה שניתן לראות ברשת.

בזמן שבפרסומת של HOT מפציצים מתקן גרעין אירני, בפרסומת של חברת הכבלים האמריקאית טיים וורנר זורקים רימון על ריקי ג'רווייס כי הוא לא מאשר לאנשים בקשת חברות בפייסבוק. ויש גם משחקי מחשב והרבה הופעות אורח נוספות של כוכבת "העשב של השכן" והזומבים של "המתים המהלכים".

בקיה מנסים לדמיין את הפנטזיה הגברית האולטימטיבית. לא ברור כל כך למה היא כוללת את מוטלי קרו, מי צריך לחתוך סנדוויץ' שכזה ולמה הנשים בבגדי ים, אבל היי, הרעיון משעשע והביצוע מושקע. וגם המסר הגיוני - קיה היא מכונית החלומות שלכם.

בחודשים האחרונים, הציגה סמסונג סדרה של פרסומות שצחקו על מעריצי אפל הנלהבים אשר עומדים בתור לאייפון חדש. בסופרבול הקמפיין הזה הגיע לשיאו, עם פרסומת ארוכה וביזרית שמתחילה בתור לאייפון ונגמרת במסיבת רחוב ענקית עם פירוטכניקה. זה בעיקר נראה ממש מוזר.

Godaddy

חברת האינטרנט Godaddy, שמוכרת כתובות רשת ושטח אחסון, אוהבת להפיק פרסומות שוביניסטיות, במיוחד לסופרבול. היותן של הפרסומות כביכול-אירוניות ומודעות לעצמן לא באמת עוזרת - לכולם ברור שלא מדובר בסאטירה כי אם בשוביניזם רגיל.

סופרבול 2012: מה היה במשחק?
סופרבול 2012: MIA נותנת את שערוריית השנה
סופרבול 2012: צפו בכל ההופעה של מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully