וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 2012: מדונה בהופעת המחצית - צפו באירוע כולו

6.2.2012 / 7:58

הלהיטים, האורחים והאצבע המשולשת של MIA: צפו בהופעת המחצית המלאה של מדונה, כולל כל הלהיטים, כולל החלקה קלה והתאוששות מהירה. בקרוב בישראל

עבור חובבי הספורט, מה שקרה הלילה (ראשון) בסופרבול הוא שהניו יורק ג'איינטס ניצחו את הניו אינגלנד פטריוטס. עבור אוהבי הפופ - המלכה חזרה: מדונה הופיעה במשך כ-15 דקות עם מחרוזת להיטים, רקדנים, תפאורה גרנדיוזית וגם שערורייה אחת - האצבע המשולשת של MIA שכולם ידברו עליה בימים הקרובים, כנראה למורת רוחה של מדונה. כאן תוכלו לצפות בהופעה המלאה, כולל בהחלקה קלה של המלכה ב-03:43.

צפו בהופעה המלאה, הנפילה בערך ב-03:43

מדונה פתחה עם "Vogue" המפורסם, עברה ל-"Music", להיט הענק שלה מתחילת העשור הקודם, בו קפצו להתארח LMFAO והלהיט הענק שלהם "Party Rock Anthem", ממנו זינקה מדונה לשיר החדש שלה, "Give Me All Your Luve" בו התארחו ניקי מינאז' ו-MIA, שבמהלך הקטע שלה סימנה לקהל אצבע משולשת - והוציאה את ארצות הברית והקהילה השמרנית מדעתה. לסיום, קינחה מדונה ב-"Like A Prayr" עם סי-לו גרין, כוכב פופ אבל גם מנטור ב-"The Voice" של NBC ששידרה את האירוע.

ההופעה סימנה את שיא סוף השבוע של מדונה, שכלל הוצאת קליפ חדש, הוצאת סרטה השני כבמאית, "W.E" ובקרוב גם סיבוב הופעות חדש, שייפתח באצטדיון רמת גן בישראל.

סופרבול 2012: כל הפרסומות הכי מדהימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully