וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה בסופרבול: אצבע משולשת לזיקנה

דפנה לוסטיג

6.2.2012 / 10:50

הופעת המחצית של מדונה היתה הכתרה מחדש של הקיסרית, שאולי שרה עם פלייבק אבל את הכריזמה איש לא ייקח ממנה. ו-MIA? שתניח לנו

מדונה. Christopher Polk, GettyImages
למי קראתם זקנה, מאדר פאקרז? מדונה/GettyImages, Christopher Polk

מדונה נכנסת להופעת המחצית שלה בסופרבול, אחד המעמדים המרגשים ביותר בחייה, באווירת קיסרות רומא, כשעשרות חיילים חשופי חזה נושאים אותה על מרכבה ויצירה מוזהבת (של פיליפ טרייסי) עם קרניים לראשה. זאת כדי שלא תטעו: מלכות בפופ יש הרבה, אבל קיסרית יש רק אחת. בהתאם, מדונה לובשת רוח מלחמה ותפירה עילית: חצאית מוזהבת של ז'יבנשי נחה כמו שיריון על האגן שלה ומגפי עור מטפסות עד לסוף ירכיה. משחקי הכס קוטור.

אבל מהר מאד מתברר שמדונה לא באה למחצית של הסופרבול כדי להילחם. מדונה באה להנות והביאה איתה כמה משרתים מצמרות המצעדים, סי-לו ו LMFAO וניקי מינאז' ו-MIA, שיעזרו לה במשימה. כשהיא מתחילה לשיר את "Vogue" ניכר עליה שהיא נרגשת. זו הפעם הראשונה מזה עשור שתו זז בפניה של מדונה ומעיד על כך שחוץ מגידים ושרירים, נותרו שם גם כמה רגשות. המעריצים נושמים לרווחה: רק דקה עברה וכבר זה נראה כאילו מדונה חוזרת לעצמה. לאט, אבל לגמרי בדרך הנכונה.

צפו בהופעה המלאה של מדונה:

"ווג" קפוא, אבל ב-"Music" היא כבר משתחררת והופ, הנה סבתאל'ה עושה גלגלון, ומבקשת מהקהל שיריע להישג האקרובטי שלה, היחיד בכל המופע הזה. זה רגע מיותר אבל הוא נבלע בקלות בשואו הגדול, שבניגוד לציפיות כולל הרבה מאד ריקודים של אחרים אבל לא הרבה ריקודים של מדונה. וגם זה חלק מהדרך הנכונה: מדונה נמנעה ממרחץ הזיעה הקבוע של אשטנגה יוגה וקיקבוקסינג. היא הביאה רקדנים שיעשו את זה עבורה והיא שייטה ביניהם, מחייכת אך זורת אימה, כמו מאדאם שמשייטת בין הזונות שלה. מדי פעם היא מרימה יד לאוויר או מזיזה את הישבן בנונשלנטיות כי גם המאדאם מזדיינת לפעמים, אבל רק כשבא לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מדונה. Christopher Polk, GettyImages
גם המאדאם מזדיינת לפעמים. מדונה/GettyImages, Christopher Polk

בשנים האחרונות היה במדונה משהו זועם ולא נעים. היא נראתה עייפה, נוקשה ומרירה. זה בלט מאד באלבומה האחרון - החל בשמו, "הארד קנדי", דרך המוזיקה הלאה והמבולבלת שבו ועד לטור שליווה אותו, שהתאפיין בעיבודים כבדים ולא סוחפים לשיריה ובמסכות ריקודים מאומצות וארוכות שלא הובילו לשום מקום. כל זה חלף עם התו הראשון והמקסים של "Give Me All Your Luvin", הסינגל החדש שלה. למעשה, זה חלף כבר כשנודע שמרטין סולבייג, מוזיקאי שמח וקליל, יפיק לה את הסינגל. ובאמת, ועל אף שמדונה שרה את כולו על פלייבק מלא, הביצוע לסינגל החדש היה החלק הכי טוב בהופעה אמש. מרענן, חדש, מרים. ומילה ל M.I.A –אצבע משולשת גם בקליפ וגם בהופעה? את צוחקת, נכון? באמא שלך, תשלחי תמונה של המניקור המושלם שלך לדיפלו ותניחי לנו.

הזמרת M.I.A. מבצעת תנועה מגונה במהלך ההופעה של מדונה בסופרבול. סופרבול, רויטרס
תניחי לנו, באמא שלך. MIA/רויטרס, סופרבול

ולסוגיית השירה: מדונה השתפרה מאד בשירה בלייב בעשור האחרון. את הקול הקטן שלה היא הביאה למקסימום שלו וזה נשמע בסדר גמור. חלק גדול מההופעה היה בפלייבק, אבל מי שמחפש זמרות שמחזיקות עשר דקות בלי פלייבק שישיר עם קלי קרלקסון את ההמנון. מדונה מעולם לא התפארה בשירה מצוינת, אבל היא תמיד התפארה במגניבות שיא, בכריזמה שלא ברור אם הגיעה מהשטן או מאלוהים וביכולת להרים את המופעים הכי מרשימים שיש. בהופעה בסופרבול מדונה הוכיחה שמשבר גיל החמישים מאחוריה ושבגילגול הנוכחי שלה היא באה לעשות גוד טיים. עם בחירת שירים מצוינת וסי-לו אחד מהמם, שלוש עשרה הדקות שמדונה נתנה אתמול בסופרבול היו הכתרה מחודשת. אז מי ניצח במשחק? כמובן, מדונה.

סופרבול 2012: מדונה בהופעת המחצית - צפו באירוע כולו
סופרבול: M.I.A ביצעה תנועה מגונה בהופעת המחצית
סופרבול: ניו יורק ג'איינטס ניצחה את ניו אינגלנד 17:21

מה אתם חשבתם על ההופעה של מדונה? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully