וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מדונה תופיע בישראל ב-29 במאי

רוני אפרת

7.2.2012 / 10:31

המפיק שוקי וייס הכריז על שוב של מדונה להופעה בישראל, שתפתח את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה ב-29 במאי. הפתעה: מחירי כרטיסים נמוכים מאוד

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו)

סופית ורשמית: מדונה מגיעה לישראל. מלכת הפופ תופיע בישראל ב-29 במאי, במה שיהווה את יריית הפתיחה לסיבוב ההופעות הבינלאומי החדש שלה. ההופעה תיערך באצטדיון רמת גן, שיעוצב באופן חד פעמי כאמפי תיאטרון במיוחד להופעה הזו ויכלול רק 30 אלף איש. בשל העיצוב המיוחד מבטיח שוקי וייס, מפיק המופע, כי הבמה עצמה תגיע עד מרחק של 40 מטר מהשורות הראשונות. וייס ציין כי יהיה מופע חימום בינלאומי שיגיע עם מדונה, ולגבי אורחים, בדומה להופעתה של מדונה בסופרבול עם ניקי מינאז' ו-M.I.A, נותר עמום.

האלמנט המפתיע הוא מחירי הכרטיסים להופעה, שינועו בין 240 שקלים למקומות הזולים ביותר ל-490 שקלים ל-75% מתפוסת המקום. כמו כן, יוקם לאונג' VIP שמחיר כרטיס כניסה אליו לא פורט. מכירת הכרטיסים למועדון המעריצים כבר נפתחה וב-10 בפברואר היא תיפתח לקהל הרחב במשרד הכרטיסים הקסטל ובאתר האינטרנט Eventim.co.il.

וייס ציין כי המופע לא יכסה את עלותו. "בשום מקום בו מדונה עורכת את הופעתה הראשונה המופע לא מכסה את ההוצאות", אמר וייס.

מדונה עצמה תגיע לישראל שבועיים לפני המופע לצרכי חזרות, כשלפני כן היא תבצע אותן בניו יורק ולונדון. כרגע מתוכנן מופע אחד של הזמרת ולאחר מכן היא תטוס לאבו דאבי וטורקיה. יחד עם מדונה יגיעו 350 אנשי צוות, אליהם יחברו לא פחות מ-1,200 אנשי צוות מקומיים. הציוד יגיע בארבעה מטוסי ג'מבו ו-16 סמי-טריילים שיגיעו מאירופה. "הפעם זה לא ביקור, זו כמעט עלייה", צחק וייס. "בהיכרות הקטנה שיש בינינו, אני מאמין שהיא תנצל את כל הזמן לעבודה".

מדונה מגיעה לישראל שנתיים וחצי אחרי שחתמה כאן את סיבוב ההופעות העולמי הקודם שלה בשתי הופעות ענק, בהם נכחו כ-100 אלף איש. הזמרת חנכה רשמית את הקאמבק שלה בסוף השבוע עם קליפ חדש לשיר "Give Me All Your Luve" שיהיה באלבומה החדש, "MDNA", סרט בבימויה וכן הופעה מאוד מדוברת בסופרבול בה צפו למעלה מ-100 מיליון איש. אלבומה החדש, "MDNA", ייצא ב-26 במרץ לחנויות.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully