וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליקו הצליח להערים על אמנון לוי: חמש הערות על טלוויזיה

ארנון מוסקוביץ'

9.2.2012 / 6:50

אליקו לא נתן את הסחורה אצל אמנון לוי, יוסי בובליל מתבכיין ב"פוליטיקה" ושי שטרן מצליח להביך ב"אל תשאל": 5 הערות על הטלוויזיה של השבוע

איפה הפנים האמיתיות של אליקו?

ב"פנים אמיתיות", אמנון לוי היה זהיר מדי עם אליקו - הוא ניסה לסחוט ממנו מי הם הזמרים שהציעו לו שוחד כדי שיקדם אותם אבל לא קיבל תשובה. לוי ניסה לרמוז לו שהוא שחצן ומתנשא, שלחוץ בתוך הנעליים שלו, אבל אליקו לא משה מפניו את החיוך המאולץ. שלא כמו אילנה דיין שחילצה מהרב מוטי אלון בשבוע שעבר מבוכה ללא מילים שהסגירה קצת מעבר לאמת שלו, אליקו סיפק רק את הסחורה היבשה שהוא מאמין בה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה פנים ואיזה אמיתיות. אליקו ב"פנים אמיתיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מתחת לארשת המחויכת, האדמה של אליקו רועדת. "אני אוהב את הפייט, אבל האמת חשובה מעל הכל", הוא אומר אך מסרב לבקשתו של לוי להסגיר שמות של אלה שאיימו על חייו. אליקו ניסה לנצל את המומנטום לפתוח דף חדש - לא רק עם אמנון לוי שהגדיר אותו בעבר "הבריון של המוזיקה המזרחית" - אלא גם עם אויביו, באשר הם. ספק אם זה הצליח. אבל בעיקר הוא עשה רושם שהוא בא לראיון עם לוי כדי לעשות לעצמו קלנזינג מטהר. ספק גם אם זה עלה יפה כפי שציפה. הלחץ בו הוא שרוי בחייו ניכר בקולו, אבל כמו הרב אלון בעובדה, אליקו הולך רק עם האמת שלו. כמה אמת היתה בראיון הזה, את זה תשאירו לאליקו לדעת.

"האח הגדול" רוששה את בובליל?

הפחד מאנונימיות גורם לנו לרצות להיות כוכבי ריאליטי אבל מסתבר שלאחר שהסתיימה התכנית הכוכבים הדועכים נותרו בלי כלום. זו היתה מהות הדיון ב"פופוליטיקה" עם עודד שחר, בו יוסי בובליל סיפר שכקבלן במקצועו הוא אינו מקבל עוד פניות מלקוחות ומארכיטקטים כבעבר, כי נדמה להם שהוא כבר מיליונר מעצם השתתפותו ב"האח הגדול".

בובליל מספר במרירות שעם אהבת הצופה הוא לא הולך לקנות במכולת ומודה שכשזרקורי התהילה כבים לאחר 15 הדקות, החשכה בה הם נותרים בודדה הרבה יותר משנדמה. רחמו פרידמנים, רחמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יוסי בובליל בגמר האח הגדול. אביב חופי
בדד, בלי עתיד בלי תקווה בלי יורם זק. יוסי בובליל בגמר "האח הגדול"/אביב חופי

הנפילה הבלתי נמנעת ממרומי העננים, היא לרוב מרסקת. אבל פרופ' אמיר חצרוני, מומחה ומרצה לתקשורת טען לעומת זאת ובצדק, שאדם שנכנס מרצונו לארבעה חודשים לבית סגור כדי להיות כוכב, מגיע מראש לתוכנית עם בעיה פסיכולוגית וחמדנות לעודף תשומת לב. לגבי ההתרסקות הגיב חצרוני בביטול וטען שבכל מקרה כל המשתתפים בתכניות ריאליטי מגיעים אליה פחות או יותר מובטלים וללא עתיד מזהיר כבר מהבית. אז אולי אין מה לקנא בהם או לרצות להיות במקומם, למרות הכול. רחמו פרידמנים, רחמו.

"עובדה" גוזרת את חוטי המריונטות

בתחקיר פוער עיניים ולסת חשפה בפנינו אילנה דיין ב"עובדה" איך מתנהלת המערכה בה לא חברי הכנסת ואפילו לא בעלי ההון מושכים בחוטי חיינו, אלא אלו הלוביסטים. תמיד זה נשמע כל-כך ערטילאי – הלוביסטים - איך הם נראים? בדמיוננו ראינו אנשים דמויי קבלנים - משקפי שמש ריי-באן תלויים על צווארם בחוט, חולצות מכופתרות מיוזעות ומירס בחגורה. מירס ולא אייפון כי זה מחבר אותם למנטליות ציבור נהגי המוניות שמנהלים את הכבישים שלנו ולזו של המ"ק הצה"לי שדרכו מנהלים מלחמות בשטח אויב. ככה ראינו את הלוביסטים האלה בעיני רוחנו מחזיקים את בית המחוקקים מהצווארון המגוהץ שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי באמת אכפת מטובת הציבור? אילנה דיין מתוך "עובדה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז זהו שלא. אלה בחורים ובחורות צעירים ונאים, חשמל בעיניהם ורעל בלשונם ויש ביניהם גם סלבס: הכירו את את צח בורוביץ', סופר-הירו לוביסט מתוקתק שמעביר קורס לובינג בניהול קשרי ממשל. משמעות הקורס הוא "בואו תראו איך לתזז את חברי הכנסת שיחוקקו חוקים כאלה שישפכו טונה כסף לחברות גדולות, איך הציבור המטומטם יחשוב שהרוויח משהו ואיך אנחנו נגזור קופון שמן ודוחה".

מכירים את הווסט הזוהר שכל נהג חייב ע"פ חוק ללבוש? חשבתם שלכנסת אכפת מחיינו כשנחליף צמיג בלילה אפל בשולי כביש ונלבש ווסט כדי שמשאית לא תדרוס אותנו? טעיתם. חברת הענק M3 פנתה אל הלוביסטים בעניין עודפי ווסטים זוהרים בחושך שברשותה, ומשם ועד הגעתם אל הבגאז' שלכם הדרך כבר ידועה. "הון שלטון - עולם תחתון" זו לא רק סיסמת מהפכנית קאצ'ית; כמו ש"עובדה" הוכיחה בעונה המצוינת שהיא מובילה עד כה – זו מציאות החיים שלנו. בהצלחה לנו עם זה.

אל תשאלו מי יושב בכנסת ישראל

ב"אל תשאל", שי שטרן הצליח להביך את שר הדתות יעקב מרגי כששיחק אתו את שטיק ההפוך-על-הפוך הקבוע שלו ואמר לו בהיתממות שלדעתו נשים צריכות לשבת מאחור באוטובוס. שר הדתות ניסה, באמת שניסה, לספק את התשובות שהציבור הסביר מצפה לשמוע, להתנגד למשחק הכפוי ולהשיב לשטרן "לאאא, זה קיצוני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך שלא עשנו אישה. מתוך "אל תשאל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל היעקב מרגי שמתחת לטייטל "שר בישראל" נע בכיסאו בחוסר נחת, אולי מגילויי הבנה סמויים למגזר שמעדיף את הנשים שלו במטבח או מאחורה. באי השקט שהוא ניסה לקבור תחתיו, הוביל השר למחשבה שאילו רק היה מאמין לשטרן באמת ובתמים שהוא מחזיק בדעה שנשים באמת צריכות להידחק לאחור באוטובוסים, היה מתמוגג ומזמין אותו לצ'ייסר.

ראש הממשלה בקטע סלפסטיק

נתניהו: על אבו מאזן לבחור בין ישראל לחמאס. גדעון צנטנר
מרים את המורל. ראש הממשלה בנימין נתניהו/גדעון צנטנר

מי שלא ראה את ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון חגיגי ומגניב לערוץ הכנסת - ראיון שהתקיים ממושבו של ראש הממשלה בבית המחוקקים כשברקע כסאות הח"כים האחרים ריקים, ולא ראה איך הוא מעיף במכה כוס מלאה במים שנחה על השולחן תוך כדי שטף דיבור להוט, לא יודע הומור שמצוי בערוץ 33 בשעות הלילה מהו.

ומה ההערה שלכם על הטלוויזיה השבוע? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully