וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כאן וויטני יוסטון מצאה את מותה

14.2.2012 / 13:00

אתר TMZ פרסם תמונה ובה זירת המוות הטרייה של יוסטון בבית המלון בלוס אנג'לס. בינתיים, המשפחה חלוקה על סידורי הלוויה ופול מקרטני הגיע להיפרד

מותה של הזמרת וויטני יוסטון ממשיך להסעיר את אמריקה: היום (שלישי) מפרסם אתר TMZ את צילום האמבטיה בה מצאה יוסטון את מותה. בתמונה שפרסם האתר ניתן לראות כי היא עדיין מלאה, כשבתחתית האמבטיה נמצא מגש לרוטב ובתוכו כנראה שמן זית, בו השתמשה יוסטון כדי לטפל בעורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמבטיה המדוברת באתר TMZ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, ישנה מחלוקת במשפחתה של יוסטון אודות היכן תיקבר הזמרת: אמה של יוסטון, הזמרת סיסי יוסטון ובת דודתה, דיאן וורוויק, מתעקשות על קבורה באטלנטה, שם לדבריהן חוותה יוסטון את הימים היפים ביותר של חייה. שאר המשפחה, לעומת זאת, מעוניינת כי יוסטון תובא למנוחות בניוארק שבניו ג'רזי, מקום הולדתה. נכון לעכשיו, נראה שהלוויה תתקיים ביום שישי בניוארק, באצטדיון שמכיל 19 אלף מושבים.

ולסיום, רבים הניחו פרחים בפתח מלון בוורלי הילטון, שם מצאה יוסטון את מותה הטרגי. בין המניחים היה גם אורח מפתיע: פול מקרטני, שהגיע למקום בלוויית אשתו הטרייה, ננסי שוויל. השניים הניחו את זוג הפרחים ועזבו את המקום במהירות, כשמקרטני מפריח נשיקה לעבר אתר ההנצחה הספונטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully