וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות טענותיו: בנצי שני ניסה לחזור ל"האח הגדול"

רוני אפרת

14.3.2012 / 12:25

לידי וואלה! תרבות הגיעו SMSים של שני בהם הוא מבקש לחזור לבית "האח הגדול", למרות טענותיו נגד ההפקה על הטיפול בכדורים והנזק שנגרם לו עקב כך. שני סירב להגיב

ספקות גדולים באשר לטענות הדייר בנצי שני נגד הפקת "האח הגדול": שני התראיין לידיעות אחרונות וסיפר על כדורים שניתנו לו על ידי פסיכיאטר התכנית, ד"ר אילן רבינוביץ', שנועדו לטפל בתסמונת הטורט ממנה העיד כי הוא סובל. שני טוען כי הכדורים החמירו את הבעיה, ולאחר בדיקה גילה כי אלה כדורים פסיכיאטריים אנטי דכאוניים, שנועדו להפיק ממנו תגובות שונות לחלוטין ולכן ביקש לעזוב את בית "האח הגדול". לדבריו, הפקת התוכנית גרמה לו נזק: "הרגשתי כאילו אני בכלא", אמר שני בראיון.

אלא שלמערכת וואלה! תרבות הגיעו עדויות המראות כי שני התעניין לא אחת באפשרות לחזור לעונות הבאות של "האח הגדול". הודעות SMS ומכתב בפייסבוק נשלחו לגורמי הפקה, בהם ביקש שני לשוב לשתי העונות הבאות של התכנית.

"נו, מה אתה אומר, להתחיל לארוז?", כותב בנצי SMS לגורם הפקה ב-27 בדצמבר 2010. בתחילת ינואר 2011, אחרי שלא קיבל תגובה, חוזר ושולח: "דיברנו שתעדכן אותי לטובה ולרעה. תן סימן אם אני עוד במחשבה, תודה. אני חייב להכנס, לא תתחרטו, מילה! בנצי שני". בתגובה לתשובה השלילית שקיבל, הוסיף: "חבל, יש לי הרבה מאד לתת, ראיתם רק את הקליפה, יאללה מה שהוחלט הוחלט, תודה על הכל, נקווה ב-VIP".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בנובמבר 2010 ניסה בנצי את מזלו עם SMS אחר: "ככה עפה לה השנה, מקווה שאתם עדיין שוקלים ברצינות את העניין שלי, יצאתי בגלל הילדים ומקווה לחזור בגללם, אכזבתי אותם, מחכה לתשובה". עם תחילת העונה, בדצמבר 2010, אחרי שלא קיבל תשובה, הוא מחזק את יד ההפקה עם SMS נוסף: "שיהיה בהצלחה העונה, מקווה להיות חלק מהעונה, בנצי שני". לגורם אחר בהפקה, שלח עם תחילת העונה הנוכחית בינואר: "שיהיה לכם בהצלחה בעונה החדשה! מתגעגע, בנצי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהודעת פייסבוק ששלח לגורם בהפקה, כתב שני "אהלן אחלה ליהוק העונה אני מקווה שאתה יודע דיברתי עם (השם שמור במערכת - ר.א) לגבי רצון שלי להיכנס העונה באמצע יש לי עוד הרבה מה לתת לא ראו רבע ממני השבוע הודיע לי (השם שמור במערכת -- ר.א) שלא נראה לא (השגיאה במקור - ר.א) שיש מצב העונה. תזמין אותי לאיזה פגישה יש לי הרבה מה לומר למען הימים אני חייב להפקה את זה הטלפון שלי הוא (הטלפון שמור במערכת - ר.א) תודה בנצי שני.

בתגובה, ענה איש ההפקה "אהלן בנצי. טוב לשמוע ממך. אם התחלת לדבר עם (השם שמור במערכת - ר.א) בעניין, הוא האיש. לצערי אני לא יכול לעזור, לקדם או לענות לך על זה אבל חוששני מניסיוני עם התוכנית והפורמט שדייר אשר היה בעונה אחת לא יכול לחזור לעונה הבאה. בהצלחה בנאדם בכל מקרה וסופשבוע נעים.

שני השיב: "כן אבל אני לא הודחתי יצאתי יהיה מעניין להחזיר ליגמור את העבודה יש דרישה...אז אני מנסה תקשיבו לא עולה כסף לך תדע יכול להיות מגניב בכל מקרה אחלה יום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנצי שני סירב להגיב לדברים.

מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "הדברים מדברים בעד עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully