וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אילן רבינוביץ' לכנסת: "הריאליטי חצה קווים אדומים"

26.3.2012 / 9:03

הפסיכיאטר שבלב סערת "האח הגדול" מתחיל להשיב אש: במכתב לכנסת שמפרסם ידיעות אחרונות, כותב הפסיכיאטר כי "ראיתי חלומות שמתרסקים ומשברים קשים"

העיתון ידיעות אחרונות מפרסם הבוקר (שני) מכתב ששלח ד"ר אילן רבינוביץ' לכנסת, בטענה כי יש לעגן בחקיקה בדיקות וטיפולים שעוברים משתתפי ריאליטי לפני כניסתם לתוכנית. במכתב, כותב הפסיכיאטר שבלב סערת "האח הגדול" כי "הייתי עד למה שקורה למשתתפים בסיום 15 דקות התהילה; איך הם לא יכלו בשום אופן לחזור לחייהם הקודמים. ראיתי חלומות שמתרסקים ומשברים קשים, כשהמשתתף נותר לבדו אחרי שריצה את ההפקה ואת אלוהי הרייטינג".

לדברי רבינוביץ', "אני שלם מצפונית, מקצועית ואתית עם איכות הטיפולים שנתתי. לצערי, לא אני הכתובת לזעקתם של המתלוננים". כמו כן, רבינוביץ' כותב כי "הכל למען המולך - הרייטינג. מתוכנית לתוכנית ומעונה לעונה הציבור רוצה יותר 'אקשן' והליהוקים בהתאם. אני, שהייתי אמור לטפל בבעיות הנפשיות שנוצרו, חשתי שאיני רוצה להיות שותף למשחק הדמים הזה!".

"אני מבקש מכם לקחת את הנושא לידיכם ולחייב בחקיקה אבחון מוקדם למתמודדי ריאליטי על מנת שלא נתעורר כשיהיה מאוחר מדי", מסכם רבינוביץ', ואז לא נוכל להגיד 'ידינו לא שפכו את הדם הזה".

ד"ר רבינוביץ' היה פסיכיאטר בשתי העונות הראשונות של "האח הגדול". הטענות הקשות כלפיו הן בנוגע למתן טיפול תרופתי בניגוד לכללי האתיקה, באופן שגרם נזק למשתתפים דוגמת סער שיינפיין, שתבע את ד"ר רבינוביץ' בבית הדין. בהפקת "האח הגדול" מסרו בתגובה כל העת כי הטיפול הרפואי היה לשיקול דעתו הבלעדי של ד"ר רבינוביץ'. "אנחנו עושים טלוויזיה", הסביר מפיק התוכנית, אלעד קופרמן בכנסת את אי ההתערבות שלהם בהליך הרפואי.

הצעת חוק כבר הוגשה: לחייב מתמודדי ריאליטי לעבור בדיקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully