וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי הכס" תמשיך לעונה שלישית

10.4.2012 / 22:06

אחרי ששני פרקי העונה השנייה רשמו רייטינג שיא וזכו לשבחי הביקורת, הזמינה רשת HBO עונה נוספת בסדרת הפנטזיה המבוססת על ספרי "שיר של אש ושל קרח"

החורף בא, והוא כאן כדי להישאר: "משחקי הכס", אחת מסדרות הדגל של ערוץ HBO, תמשיך לעונה שלישית, כך פורסם היום (שלישי).

הסדרה, המבוססת על סדרת ספרי הפנטזיה של הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין "שיר של אש ושל קרח", זכתה לרייטינג מצוין בשני הפרקים הראשונים של העונה השנייה מה שהוביל את רשת HBO למהר ולהזמין עונה נוספת. פרק הבכורה של העונה רשם הישג שיא לסדרה עם 3.86 מיליון צופים ובשבוע שלאחר מכן היא שמרה על 3.8 מיליון צופים.

"יוצרי הסדרה דיוויד בניוף וד.ב.וייס, העלו את רף הציפיות שלנו לקראת העונה השנייה – ואז התעלו עליהן", אמר מייקל לומברדגו, סמנכ"ל לוח השידורים של HBO, "אנחנו נרגשים מהתמיכה של הצופים ושל התקשורת בסדרה ולא יכולים לחכות לראות מה יוצריה מכינים לנו לעונה הבאה".

בדומה לעונה הראשונה ולזו הנוכחית, גם העונה השלישית של הסדרה צפויה להיות בת עשרה פרקים. אולם, לראשונה העונה הבאה לא תהווה עיבוד טלוויזיוני לספר שלם בסדרה של מרטין, אלא תכלול רק חלק מהספר הבא, "A Storm of Swords".

מה מצפה לנו עוד בעונה השנייה:

מאז שעלתה הסדרה באפריל 2011 בארצות הברית, בבריטניה, באירלנד ובישראל, היא הפכה ללהיט בקרב מיליוני צופים ברחבי העולם. "משחקי הכס" זכתה לשבחים רבים מהמבקרים בארץ ובעולם, למועמדויות רבות ולפרסים. הבולט שבהם הוא ארבע מועמדויות בטקס האמי האחרון, וזכייה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר לפיטר דינקלידג', המגלם את טיריון לאניסטר.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully