וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז שמעון ויזנטל לאחים וורנר: גנזו את הסרט של גיבסון

13.4.2012 / 9:45

במרכז טענו כי בשל ההצהרות האנטישמיות האחרונות של גיבסון, שהוזכרו בידי תסריטאי הסרט, "זה יהיה עלבון ליהודים וביזיון זכר קורבנות השואה אם הפרויקט ימשך"

הסערה האנטישמית החדשה של מל גיבסון מסרבת לדעוך: מרכז שמעון ויזנטל בלוס אנג'לס פנה לחברת האחים וורנר בבקשה לגנוז לחלוטין את סרטו של היוצר על יהודה המכבי. "לאור ההצהרות האנטישמיות הלא סובלניות והמזעזעות של גיבסון, שהוזכרו במכתבו של ג'ו אסטרהז, אנו קוראים לגנוז את הפרויקט על יהודה המכבי כל עוד גיבסון מעורב בו". רבי מארווין הייר, המייסד והעומד בראש מרכז שמעון ויזנטל בלוס אנג'לס, אמר עוד כי "זה יהיה עלבון ליהודים וביזיון זכר קורבנות השואה אם הפרויקט הזה ימשך".

אתמול נודע כי חברת האחים וורנר דחתה את התסריט שהגיש לה מי שאמור היה להיות תסריטאי הסרט ג'ו אסטרהז, והקפיאה את הפרויקט לבינתיים. עם פרסום הידיעה הזאת נחשף גם מכתב ששלח אסטרהז לגיבסון, שפיתח את הסרט והתעתד להפיקו ולביימו, ובו טען כי הוא לא באמת מעוניין ליצור את הסרט "בגלל שהוא שונא יהודים".

אסטרהז האשים את גיבסון באנטישמיות ובין היתר כתב לו, "אמרת כי רוב 'שומרי הסף' של החברות האמריקאיות היו יהודים 'ששלטו בבוסים שלהם'. אמרת שהשואה 'היתה ברובה בולשיט'. אמרת שהתורה מזכירה הקרבתם של תינוקות וילדים נוצרים. כשאמרתי לך שאתה מבלבל בין התורה לבין הפרוטוקולים של זקני ציון... התעקשת 'זה בתורה!'". עוד הוסיף אסטרהז כי גיבסון רצה לעשות את הסרט על הגיבור היהודי רק כדי שהוא יוכל "להמיר את דתם של היהודים לנצרות".

בתגובה שלח גיבסון לתסריטאי מכתב משלו בו הכחיש את האשמותיו של אסטרהז ותקף אותו בטענה כי התסריט שהגיש היה "תת-רמה" ו"בזבוז זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully