וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: בן 9 התמוטט באודישן של ריאליטי הכישרונות של סיימון קאוול

29.4.2012 / 15:59

בריטניה סוערת בעקבות אודישן של ילד ל-"Britain’s Got Talent" במהלכו פרץ בבכי והשתנק. שרה בריטית: "רווחת הילד אמורה להיות חשובה יותר מהמרוץ אחר הרייטינג"

סערה בבריטניה בעקבות התמוטטות של ילד בן 9 על במת תוכנית הריאליטי "Britain’s Got Talent". מלקיי פול הגיע לתוכנית הכישרונות של סיימון קאוול, בה התגלתה סוזן בויל, מלווה באמו שסיפרה על פחד הבמה שלו טרם האודישן. פול עלה לבמה לשיר את "Listen" של ביונסה לעיניהם של לא פחות מעשרה מיליון צופים וזמן קצר לאחר תחילת השיר, פרץ בבכי והשתנק. אמו שצפתה בו מאחורי הקלעים רצה לבמה ואליה הצטרפה אחת השופטות שניסתה להרגיעו. השופטת שאלה אותו אם הוא רוצה להמשיך לשיר או לא ואז פנתה לאמו ושאלה גם אותה אם הוא יכול להמשיך באודישן. מלקיי קיבל הזדמנות נוספת ושר את השיר מחדש תוך שהוא זוכה לתשואות הקהל והשופטים שהחליטו פה אחד להעביר אותו לשלב הבא.

צפו בביצוע:

ואולם לא מדובר ממש בהפי אנד והיו מי שלא היו מרוצים מהסיפור כולו וחשבו ששוב נחצה כאן גבול. הסערה התקשורתית לובתה בידי מספר רב של תלונות שהגיעו לגוף המפקח על השידור בבריטניה. לאלה התווספו גם דבריה של השרה לענייני ילדים ומשפחה בממשלת בריטניה שתקפה את תוכנית הריאליטי לאחר השידור וטענה כי "הרבה אנשים הרגישו לא בנוח לראות שמופעל כל כך הרבה לחץ על ילד קטן. רווחת הילד אמורה להיות חשובה יותר מהמרוץ אחר הרייטינג. ילדים יכולים להיות לחלוטין לא מוכנים ללחץ שבהופעה שתוכנית כישרונות והמפיקים צריכים לנהוג באחריות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה זה מגיע לו? מלקיי פול/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר מטעם התוכנית הגן על ההפקה ואמר כי "מלקיי רצה להיבחן, עשה זאת בתמיכה מלאה של המשפחה שלו והיה מלווה באמו במשך כל התהליך. שלומם של כל המשתתפים הוא בעדיפות עליונה עבור מפיקי התוכנית".

ואולם זאת לא הפעם הראשונה בה "Britain’s Got Talent" נמצאת תחת מתקפה בשל התמוטטות של מתמודדיה הצעירים שלא עומדים בלחץ. ב-2009 הולי סטיל בת ה-10 פרצה בבכי על הבמה במהלך חצי הגמר של התוכנית בתקרית אותה כינה מאוחר יותר קאוול כ"נוראית" וכ"טעות".


וזה מה שקרה ב"אקס פקטור" האמריקאים
השתתפות ילדים בריאליטי היא לגיטימית או בעייתית לדעתכם? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully