וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: קים קרדשיאן ופול מקרטני יצילו את "רוק 30"?

1.5.2012 / 7:50

"רוק 30" נאבקת על חייה באמצעות פרק בשידור חי, כוכבת ריאליטי מסתבכת עם שירותי הרווחה ובטי ווייט בבית זונות: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "רוק 30" נעזרת בפול מקרטני וקים קרדשיאן

בניסיון להעלות את נתוני הרייטינג המדשדשים ולהפיח רוח חיים מחודשת בתכנית, החליטו ב"רוק 30" לעשות פרק נוסף בשידור חי בדומה לזה שנעשה באוקטובר 2010. הפרק עסק בצורה אירונית בניסיון של הבוס ג'ק דונגי (אלק בולדווין)להעביר את התכנית-שבתוך-התכנית – TGS, לפורמט של תכניות מוקלטות במקום השידור החי המסורתי.

כיאה לתכנית עתירות הופעות אורח מוצלחות כמו "רוק 30" גם הפרק הזה לא היה חף מכאלה: הבולטת שבהן היתה זו של פול מקרטני, שהגיח למספר רגעים בודדים וגרף מחיאות כפיים נלהבות מהקהל. אליו הצטרפו גם כוכב "מד מן" ומי שגילם בעבר את אהובה של ליז למון בסדרה, ג'ון האם מ"מד מן", דונלד גלובר ("קומיוניטי"), איימי פוהלר ("מחלקת גנים ונוף"), מנחה תכנית הלילה ג'ימי פאלון ועוד. התכנית שידרה שני פרקים בשידור חי בהפרש של שלוש שעות (בין החוף המזרחי למערבי) כשכל צד קיבל פרק טיפה שונה. כך לדוגמא, החוף המזרחי זכה להופעת אורח של פול מקרטני, בעוד שבמערב זכו לחזות (אולי בפעם המיליון בטלוויזיה) בחמוקיה של קים קרדשיאן.

בניגוד לפרק ששודר לפני שנתיים, המבקרים דווקא שיבחו את הפרק החי. "מצחיק מאוד ומלא בהופעות אורח שנבחרו בקפידה", התרשם מבקר הטלוויזיה של המגזין טיים; "זה היה מבריק. רוק 30 זוהרת בפורמט הזה", נכתב בהאפינגטון פוסט, ובאתר TVfanatic כינו אותו כ"אחד הפרקים הטובים של העונה".

הפרק גם זכה לנתוני רייטינג חביבים למדי, והצליח למשוך אל המסך 3.5 מיליון צופים – עלייה נוספת בנתוני הרייטינג של התכנית שעולים בשלושת השבועות האחרונים. עם זאת, מדובר בנתונים נמוכים מאלו שנמדדו לפרק החי של העונה הרביעית שגרף מספר צופים כפול וכרגע, עתיד העונה הבאה של הסדרה לוט בערפל.

המיותר: אם לשמינייה וכוכבת ריאליטי מסתבכת עם החוק

נדיה סולימן, האישה שהתפרסמה לאחר שילדה שמינייה (בנוסף לששת הילדים שכבר היו לה) וזכתה לכינוי Octomom מסתבכת: כוכבת הריאליטי לשעבר זכה השבוע לביקור מצד שירותי הרווחה, זאת לאחר שתמונות של ביתה המוזנח דלפו לאינטרנט והגיעו לאתר TMZ. לדברי האתר, התמונות נמסרו על ידי הספרית של סולימן, שטוענת כי היא כלאה את ילדיה בחדר סגור וכי היא מכריחה את הפעוטות לעשות את צרכיהם בסירים מחוץ לבית. באחת התמונות נראית סולימאן כאשר היא אחרי תספורת וברקע נראה כיסא שחוסם, כך לדברי הספרית, את דלת החדר בו היו הילדים כדי שלא יצאו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בראיון לתכנית "Good Morning America" ברשת ABC טענה סולימן כי מדובר בניסיון לטמון לה פח. "לא רציתי שהילדים ייכנסו לחדר הזה באותו זמן ואחד מילדי שם את הכיסא כדי למנוע מהיתר לפתוח ולסגור את הדלת כל הזמן", ניסתה להסביר. אולם התמונות שהופצו במהרה ברשת זיכו את סולימאן בביקור מצד אנשי שירותי הרווחה של קליפורניה. לשמחתה, אלה לא מצאו דבר המעיד על יחס בעייתי כלפי הילדים וסגרו את החקירה.

הביזאר: הצעות החתונה ההזויות ביותר

השבוע הגיע תורה של רשת "אוקסיג'ן" האמריקאית להתרברב ברשימת הקניות שלה, ולהציג את התכניות החדשות שיעלו ברשת בעונה הבאה. בין היתר, קנתה הרשת את התכנית "My Shopping Addiction" במרכזה אנשים שמכורים לריגוש שמגיע עם קניית החולצה המושלמת או מציאת הצמיד המדהים שמתאים בדיוק. התכנית בודקת מה קורה כשהריגוש הזה הופך לבעיה של ממש, לאובססיה, שמשפיעה על מצבם הכלכלי של הקונים ומוציאה את חייהם מאיזון.

תכנית חביבה נוספת שנמצאת כעת בפיתוח ברשת היא
"Propos’d" - תכנית מתיחות במסגרתה מתכננים גברים בעלי חוש הומור לא מוצלח במיוחד,אך עם הרבה כוונות טובות, הצעת נישואים הזויה במיוחד לבנות זוגם. ההצעה תיעשה במסגרת מתיחה ענקית שהכינו הגברים ומיועדת לנשים לחוצות חתונה במיוחד. אגב אל דאגה, בסוף המתיחה יש טבעת אמיתית.

ליהוק שיחוק: בטי ווייט בבית זונות?

גם בגיל 90 יכולה הקומיקאית בטי ווייט לדבר בחופשיות על סקס וזה יישמע הגיוני (כפי שעשתה לא מעט בתכניתה "שוות בקליבלנד"). לכן, הליהוק הבא הוא אולי מתבקש: הקומיקאית הוותיקה לוהקה לאחרונה להופעת אורח בפרק האחרון של הסדרה "The Client's List" בכיכובה של ג'ניפר לאב יואיט. יואיט מגלמת בסדרה את ריילי - אם חד-הורית שנאלצת לעסוק בזנות כדי לפרנס את עצמה.

בטי ווייט. Jason Merritt, GettyImages
בגיל 90, גם זה לגיטימי. בטי ווייט/GettyImages, Jason Merritt

ווייט תגלם בפרק הסיום את רות גיבונס, אשתו של אחד הלקוחות שביקר בספא בו עובדת ריילי - "The Rub" ויצא משם עם יותר מעיסוי שגרתי. את הפרק, שישודר ב-10 ביוני תביים לאב יואיט בעצמה.

לינק לעת צרה: יומני הפסיכולוג של "Awake" נחשפים

סדרת המתח-פנטזיה "Awake", עוסקת בחייו של הבלש מייקל בריטן, שלאחר תאונת דרכים קשה מוצא עצמו מתעורר מדי בוקר לשתי מציאויות שונות: באחת, אשתו שרדה את התאונה הקטלנית ובשנייה בנו הקטן שרד אותה. במהלך המעברים שלו בין שני העולמות הללו, נפגש בריטן עם שני פסיכולוגים, ד"ר אוונס וד"ר לי, שנשבעים לו שהמציאות בה הם פועלים היא הנכונה ושעליו לשכוח מהמציאות השנייה שהוא חווה. בלינק הבא תוכלו למצוא את הרשמים שכותבים הפסיכולוגים במהלך השיחות עם בריטן. איזו מציאות היא האמיתית?

ליומני הפסיכולוג

סרטון השבוע: אובמה Slow Jams את החדשות

עוד לפני שהפליא בהומור משובח בסעודת הכתבים השנתית, נשיא ארה"ב ברק אובמה נתן שואו מצוין בתוכנית של ג'ימי פאלון, באייטם שקצת נבלע בישראל בין החגים. אובמה סיפר לפאלון על ימיו כסטודנט (כולל תמונה בתסרוקת אפרו) ועל יחסיו עם הגברת הראשונה והפליא בשיווק יוזמת ההלוואות לסטודנטים כשמאחוריו מנגנים The Roots, להקת הליווי ואחת מלהקות ההיפ הופ החשובות בהיסטוריה וכמובן, פאלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully