וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין גיב מהבי ג'יז הלך לעולמו

21.5.2012 / 6:18

גיב, אחד משלושת האחים שייסדו את הרכב הפופ המשפיע, מת בגיל 62 לאחר מאבק במחלת הסרטן. אביב גפן, שהופיע עם גיב בישראל: "עצוב לי"

אבל בעולם המוזיקה: רובין גיב, אחד ממייסדי הבי ג'יז, הלך לעולמו אמש (ראשון) והוא בן 62. גיב נאבק בסרטן המעיים והכבד. "משפחתו של רובין גיב ולהקת הבי ג'יז מודיעות בצער רב שרובין מת היום אחרי מאבק ממושך בסרטן ולאחר ניתוחים. אנחנו מבקשים לכבד את פרטיותינו", מסרה המשפחה בהודעה רשמית.

רובין גיב יירשם בדברי ימי הפופ כחבר באחד ההרכבים הגדולים של הז'אנר, הבי ג'יז, לצד אחיו מוריס ובארי. השלושה היוו למעשה את הגשר שבין עולם הפופ לעולם הדיסקו ובזכות שירים כמו "Stay'n Alive" ו-"How Deep is Your Love" שייזכרו לנצח.

על פי דיווחים שצצו לפני מספר שבועות נדמה היה שגיב כבר נמצא בעמדת החלמה: לאחר ששקע בתרדמת ומשפחתו הגיעה להיפרד ממנו, דווח כי גיב התעורר באורח פלא ולמד ללכת שוב, לאחר שאחיו ברי ובני משפחתו השמיעו לו מוזיקה שאהב, כולל שירים של הבי ג'יז. עם זאת, מצבו הבריאותי של הזמר הסתבך שוב והידרדר עד למותו.

משפחת גיב איבדה כבר שני אחים נוספים, את הזמר אנדי גיב ב-1988 ואת אחיו התאום של רובין, מוריס, בשנת 2003. לרובין גיב היתה גם נקודה ישראלית מיוחדת, כשהגיע לפני ארבע שנים להופיע במיוחד עם אביב גפן. "עצוב שרובין גיב הלך לעולמו", כתב גפן בטוויטר שלו. "היה לי את הכבוד להופיע איתו ולהכיר אותו ואת שיריו המפוארים".

רובין גיב הלך לעולמו: כשהבי ג'יז הושוו לביטלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully