וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקס ריאליטי ודמות שיוצאת מהארון: כל מה שחדש בעולם הקומיקס

הקומיקס ריאליטי הראשון בעולם, אחת מהדמויות של DC הולכת לצאת מהארון וטוסטר לחנונים - כל מה שחדש בעולם הקומיקס

הכי גאים שיש

מישהו ביקום של DC הולך לצאת מהארון. במהלך כנס Kapow! בלונדון, סיפר בכיר באחת מחברות הקומיקס הגדולות בעולם כי ההחלטה לא להוציא מהארון דמויות קיימות, כי אם ליצור דמויות הומוסקסואליות ולסביות חדשות ביקום, שונתה. כעת, אומרים בחברה כי אחד הגיבורים (או הנבלים, למעשה) אותם אנחנו כבר מכירים הולך לצאת מהארון, "ויהפוך לאחד הגיבורים ההומוסקסואליים הבולטים ביותר שלנו".

לא יהיה מדובר בדמות הראשונה של DC בעלת נטיות חד מיניות. הבאטוומן הנוכחית, קייט קיין, היא לסבית כבר שש שנים. גם וודו, גיבורת על שהוצגה בספטמבר האחרון ביקום הראשי של DC, היא דו-מינית, ואילו בסדרת Teen Titans יש עכשיו גיבור על חובב גברים בשם באנקר.

לא רק פרינט

ואם כבר ב-Kapow! עסקינן, הדיווחים מהפאנל של מארוול גורסים כי רוב רובו עסק לא בסדרת הקומיקס הגדולה של החברה ל-2012, "הנוקמים נגד אקס מן", כי אם דווקא בסרטים שהחברה מפיקה. ההצלחה הכבירה של "הנוקמים" הובילה לשיחה אודות דמויות אחרות. כך, למשל, באתר Comicbookmovie מדווחים כי במארוול לא מוכנים עדיין לסרט עם גיבורה במכרז, פשוט כי "אין כרגע דמות, ושחקנית, שיכולה להחזיק סרט כזה".

בנוסף, נראה כי במארוול מוכנים להעביר את דמויותיהם לטלוויזיה פעם נוספת, בסדרה מצולמת. אתר ComicBookMovie מדווח עוד כי בנוסף לסדרות המצויירות ולסרטים, במארוול מרגישים מוכנים גם לסדרה מצולמת – דבר שלא קרה שנים. הסדרה המצולמת הבולטת ביותר של מארוול היתה ועודנה "הענק הירוק" משנות ה-70.

תוכנית מציאות

סטן לי, האיש שאחראי למרבית גיבורי העל הפופולריים של מארוול – מספיידרמן ועד אקס מן – זוכה לסדרת קומיקס משלו. הסדרה "Stan Lee's Mighty 7" תגיע לחנויות פעם בחודשיים ותמותג כ"קומיקס ריאליטי הראשון בעולם". גיבורה של הסדרה הוא לי בעצמו, או "גרסת ריאליטי" של לי ליתר דיוק, אשר זוכה לביקור לא צפוי משני גיבורי על ושבעה נבלי על.

הסדרה החדשה תופק על ידי "ארצ'י קומיקס" בשיתוף עם חברת POW! של לי, כחוברת ראשונה במותג חדש Stan Lee Comics. בו בזמן, הפעם לי לא יכתוב את הקומיקס בעצמו – שני כותבים אחרים, טוני בלייק ופול ג'קסון, כותבים את הסדרה וגם את הדמות של לי.

ארוחה קלה

הידיעה האחרונה במדור השבוע לא קשורה ישירות לקומיקס, היא קשורה לטוסטרים. כן, כאלה שמכינים טוסט. מסתבר שחברת Dynamic Forces החליטה שסתם טוסטר לא מספיק, והטוסטר הפופולרי שמצייר את הפרצוף של דארת' ויידר לא פונה לכל החנונים בעולם. התוצאה: טוסטר ווצ'מן.

הטוסטר החדש, שמצטרף בין השאר לטוסטר "סיוט ברחוב אלם" וטוסטר "הקוסם מארץ עוץ", מצייר על חתיכת הלחם בזמן שהוא קולה אותה, את הכתמים על המסכה של רורשאך מווצ'מן. ככה אפשר גם ליהנות מהלחם הקלוי וגם לתהות האם מדובר בפרפר, פרח או גופה מטרידה.

  • עוד באותו נושא:
  • קומיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully