וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי סמברג עוזב את "סאטרדיי נייט לייב"

2.6.2012 / 9:06

זמן קצר אחרי הפרידה מקריסטן וויג, התוכנית נאלצת להיפרד מעוד אחד מהכוכבים הבולטים שלה - אנדי סמברג

זמן קצר אחרי סיום העונה ה-37 והפרידה המרגשת של "סאטרדיי נייט לייב" מקריסטן וויג, מסתבר שעוד חבר צוות עוזב את התוכנית. אחרי שבע עונות, השחקן-זמר-קומיקאי אנדי סמברג החליט גם הוא לפרוש מ"סאטרדיי נייט לייב", כך מסרה היחצ"נית של השחקן אמש (שישי). סמברג לא יחזור כחבר צוות כבר בעונה הבאה.

סמברג שהגיע לתוכנית יחד עם וויג בעונת 2005-2006 הצליח לפתח קריירה מגוונות במקביל – פרויקט "לונלי איילנד" שלו, שצמח מתוך מערכוני התוכנית, הפך לכזה שעומד בפני עצמו, בין היתר בזכות השיר הבלתי נשכח "Dick In A Box"', בו אירח את ג'סטין טימברלייק. השיר הפרובוקטיבי אף זכה ב-2007 בפרס אמי. ב-2009 "לונליי איילנד" הוציאו את האלבום "Incredibad", שכלל את הלהיטים מהתוכנית (בהם גם "Jizz in My Pants", "I'm on a Boat", "Like a boss"). האלבום הגיע למקום ה-13 במצעד ה-Billboard 200.

במקביל הגיע סמברג גם למסך הגדול – ב-2007 שיחק בסרט "פעלולן לנצח", ב-2009 בסרט "אחי, אני אוהב אותך" וסרט שלו יחד עם אדם סנדלר, "זה הבן שלי", צפוי לצאת החודש לאקרנים.

בניגוד לוויג, שזכתה לפרידה מרגשת מהחממה של לורן מייקלס, עם מיק ג'אגר, ארקייד פייר וג'ון האם שבאו לומר שלום, נראה כי סמברג פספס את ההזדמנות שלו למחוות פרידה בשידור. אבל תמיד נזכור לו שזה התחיל ב"סאטרדיי נייט לייב":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully