וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון דולר הוצעו לכריס בראון ודרייק להילחם זה בזה

27.6.2012 / 14:39

בעקבות הקטטה ההמונית שפרצה בין הפמליות של שני הראפרים במועדון בניו יורק, קיבלו השניים הצעה מפתה להיכנס יחד לזירת אגרוף

פרשת הקטטה ההמונית שפרצה בין הפמליות של הראפרים כריס בראון ודרייק לפני כשבועיים במועדון לילה בניו יורק מקבלת תפנית לא צפויה. כלי תקשורת אמריקאיים מדווחים כי בראון ודרייק קיבלו כל אחד הצעה על סך מיליון דולר אם ילחמו זה בזה בזירת אגרוף.

הקטטה פרצה בזמנו לאחר שבראון גילה שדרייק נמצא גם הוא במועדון W.i.P בנו יורק, ושלח לו מתנה בקבוק שתייה לשולחן. דרייק בתגובה, כך לפי הדיווחים, צעד לשולחנו של בראון והחל להתווכח איתו על האקסית המשותפת שלהם - ריהאנה. זה כבר הבעיר את השטח במה שהסתיים בשמונה אנשים פצועים, בהם בראון עצמו ושחקן ה-NBA טוני פרקר, וחקירת שמטרה.

יזם התקשורת, המיליארדר אלקי דיוויד, קפץ על ההזדמנות והציע לשניים לסיים את הסכסוך ביניהם בזירת אגרוף תמורת מיליון דולר לכל אחד מהם ועוד מיליון דולר שיתרום לצדקה.

לאחר התקרית הדוברת של בראון מסרה לעיתונות כי הזמר, חברתו וחבריו "היו קורבנות של מתקפה ברוטלית במועדון". בראון צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונת תקריב של פניו עם חתך באזור הסנטר, אך מאוחר יותר מחק אותה. מנגד, הדוברת של דרייק מסרה לאחר הקטטה כי הראפר הצעיר לא היה מעורב בשום "התנהגות בלתי הולמת" במועדון.

אם ההצעה ליישב את ההבדלים בגרסאות בזירת האגרוף תימנע עוד קטטות המוניות בהן מעורבים אנשים תמימים, ייתכן שהיא אינה מופרעת עד כדי כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully