וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה דודו אהרון התכסח עם אחותו? טור מוזיקה מזרחית

חגי אוזן

9.7.2012 / 13:27

עינב אהרון זועמת על אחיה, שהבטיח לטענתה לפתח את הקריירה שלה אך בינתיים מנהלו החתים את ג'ולייטה. מנהלו של אהרון: "היא אדם רכושני, אני לא מאמין בה"

העבודה של ג'ולייטה עם דודו אהרון, שנחשפה לראשונה במדור "רעש וסלסולים", רק יצאה לדרך וכבר יש נפגעים, או ליתר נפגעת קרובה במיוחד. אחותו של דודו אהרון, עינב, שבנתה על כך שאחיה המצליח יעבוד איתה על אלבום הבכורה שלה, התאכזבה לגלות שג'ולייטה הועדפה על פניה. בשבועיים האחרונים, מרגע שהתפרסמה החתימה הסופית על החוזה בין ג'ולייטה לאייל מלכא, מנהלו ומפיקו של דודו אהרון, המתח במשפחת אהרון שובר שיאים, כפי שמספרים גורמים בתעשייה.

בטרם התגלע הקרע, עינב ודודו היו סוג של צמד והופיעו יחד במועדונים לפני שהאח עלה לגדולה. עינב, בעלת צבע קול והגשה בסגנון של זהבה בן, היתה הבטחה גדולה מאוד בז'אנר, אבל למרות שגם היא הופיעה פחות או יותר באותן במות עם אחיה, היא נותרה מאחור. לפני פחות משנה היא התחתנה עם בחיר ליבה, יוני ביטון, והזמר בארוע היה מן הסתם האח דודו, כשהאחים שחזרו את הימים שלהם כצמד ושרו יחד על הבמה. לאחר מכן, הבטיחה עינב כי בכוונתה לנסות לממש את החלום המוזיקלי שלה, כפי שהתגלה בתוכנית "אייל גולן קורא לך" שם השתתפה, אך לא העפילה לשלבים הסופיים. האח מצידו הבטיח להיות לצידה, לכתוב ולהלחין לה שירים לאלבום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. עינב ודודו אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל כבר היה מוכן לקראת הכניסה לאולפן. אלא שאז הגיעה ג'ולייטה ושינתה את הכל. האחות המאוכזבת, לא הסתירה את רגשותיה והביעה אותן באוזני אחיה. "עינב לא רוצה לשמוע ממנו", אומרים מקורבים למשפחה. "היא קיבלה את זה בהלם מוחלט. כל החיים שלה יש לה חלום להיות זמרת ועכשיו כשהאח שלה מפורסם וחזק הוא מעדיף מישהי אחרת על פניה. זה שבר אותה לגמרי והשאיר אותה חסרת אונים".

"כולם מדברים על זה שיש בינהם סכסוך אבל אני מאמין שהכל יסתדר בינהם", אומר יוסי לוזון, מנהלה של עינב בתגובה. "בסופו של דבר הם אחים ואחים טובים. הוא יכתוב לה לאלבום, אני די בטוח בזה".

לאחר שבצד של אהרון שמעו את הדברים, מתקפת הנגד הגיעה: "אחותו של דודו, עינב, היא בן אדם רכושני", אמר אייל מלכא בשיחה עם וואלה! תרבות. "היא מחפשת לבנות קריירה על השם של דודו, ואני לא כל כך בטוח שיש לה את הכשרון בכלל להיות זמרת. עובדה, שגם כשהיא השתתפה ב'אייל גולן קורא לך', היא עפה אחרי התכנית ראשונה למרות שדודו פרגן לה שם. עם כל כבוד לגימיק זה שהיא אחותו, זה לא מספיק".

"אנחנו מפרגנים לה בהרבה מקומות והיא תמיד מופיעה על תקן אחותו של דודו", מוסיף מלכא. "לוקחים אותה לשיר שני שירים בקושי באיזה מועדון בתנאי שבפרסום לפני כן יהיה כתוב 'עינב אהרון אחותו של דודו אהרון' ורומזים שהוא אולי יגיע בעצמו למקום. יש לה גם צרות עין והיא לא מסכימה שהוא יעבוד עם זמרות אחרות בלי קשר לג'ולייטה. גם עם זהבה היה סיפור דומה. אחרי שדודו הקליט דואטים עם זהבה בן, אחותו החרימה אותו לכמה חודשים. היא יורדת לפסים אישיים ולא מקצועיים. יש לה בעיה שהיא לא מבינה שאי אפשר להצליח במהלך אחד. גם דודו עבד קשה מאוד בדרך להצלחה. היא לא רוצה לעלות שלב אחרי שלב, היא רוצה לעלות במעלית ישר לקומה העליונה".

לא הבטחתם לה שתפיקו לה אלבום ושדודו יכתוב לה שירים?

"זה לא עמד על הפרק, אני לא מאמין בה. דודו הוא לא לבד בתמונה, יש שיקולים נוספים. ג'ולייטה היא זמרת מוכשרת ואיתה החלטנו לעבוד. דודו אמר שהוא יכתוב לאחותו או אפילו יקליט איתה דואט, מתוך זה שהוא אוהב אותה ורוצה לעזור לה אבל לא יותר מזה. מכאן ועד הפקה של אלבום הדרך רחוקה מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הבטיח דבר. דודו אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של דודו אהרון מסר בתגובה: "דודו אהרון אוהב ומכבד את אחותו עינב, חושב שהיא זמרת מוכשרת ותמיד שמח לעזור לה. דודו אירח אותה בבנייני האומה בירושלים לעיני 3000 צופים, פירגן לה בתכנית 'אייל גולן קורא לך', אירח אותה לשעה ספיישל אצל אליקו. הדרך להצלחה היא עבודה קשה והמון סבלנות, אין קיצורי דרך. הצלחה זה תהליך שלוקח זמן. אי אפשר לבנות קריירה מצליחה רק בגלל שיוך משפחתי. דודו אהרון ימשיך לפרגן לאחותו גם בעתיד ומאחל לה שתצליח לפרוץ בזכות הכשרון המוזיקלי שיש בה".

ויש משפחות דווקא בסדר

לירון שמואלי, האחיין של אביבה אבידן, מוציא סינגל בכורה ואם תמצאו דמיון גם ויזואלי וגם מוזיקאי בינו לאביהו שבת, אתם לא לבד. שמואלי עדיין מאוד בוסרי ופונה לקהל הצעיר, בעיקר לצעירות. השיר עצמו לא מפרק את הלב ונראה שהזמר יצטרך לעשות הרבה יותר כדי להשאיר את חותמו.

שלומי נחמני צריך להיות יותר אגרסיבי

כבר די הרבה זמן ששלומי נחמני שוכן לו במרחבי היוטיוב ויש עליו דיבור. הוא שייך לז'אנר הכבד המתקמבק וכשהמהלך הזה יושלם, נחמני יהיה בין הראשונים לקטוף את הפירות שלו. בסקאלה שבין "רוצה בך אוי, אוי, אוי" של עופר לוי ל"מהשמיים" של משה פרץ, נחמני נוטה לגמרי לכיוונו של לוי. את השיר כתב צ'ולי זכאי הוותיק ללחן של שי ראובני והשניים יצרו שיר חפלה קליט וקצבי שיעשה את העבודה ברחבות הענטוזים ואם האסטרטגיה של נחמני היא קודם כל שטח, אז נראה שהוא בכיוון הנכון. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בשיר אגרסיבי, נחמני יהיה חייב להיות יותר בשרי בהגשה שלו.

אפקטיבי וחדש

לפני חמש שנים פחות או יותר, צץ יוצר חדש ומאוד מעניין בשם ארז אלגרבלי. הוא כתב והלחין שירים לזמרים חדשים ואפילו הקליט דואט עם נינט טייב באלבום הבכורה שלה. אלגרבלי מגיע ממגדל העמק ונראה היה שקול חדש ומרענן יצבע את הז'אנר. אלא שמשהו נעצר מסיבה לא ברורה. כמו שהוא נעלם, ככה הוא חוזר. באלבום החדש של חיים משה הוא כתב והלחין את "רואים עלי המצוין" ועכשיו מגיע הזמר הצעיר אביחי חבושה עם השיר "לא מרים ידיים" שיצר לו אלגרבלי. השיר לא ממש מחדש, אבל יש בו אפקטיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully