וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקן איידול": סטיבן טיילר עוזב את התוכנית

13.7.2012 / 0:22

אחרי שתי עונות כשופט הכריז סולן אירוסמית' כי הוא רוצה לחזור להתרכז במוזיקה שלו. "'איידול' היתה כיף חיים אבל עכשיו זמן לרוקנרול", מסר

סטיבן טיילר, סולן אירוסמית', החליט לסיים את תפקידו כשופט בתוכנית "אמריקן איידול", כך הודיעה אמש (חמישי) רשת פוקס. טיילר שפט בתוכנית שתי עונות בלבד, ה-10 וה-11.

בהודעה מטעמו של טיילר נכתב כי "לאחר מחשבה ארוכה בנושא החלטתי שהגיע הזמן שאעזוב את הפילגש שלי 'אמריקן איידול'... התרחקתי מהאהבה הראשונה שלי, אירוסמית', ועכשיו אני חוזר אליה - אבל במקום להתחנן על ארבע, אני מרים את שני אגרופי באוויר ואני בועט בדלת עם הלהקה שלי. בשנים הקרובות אנחנו מתכוונים לתת בראש - זאת תהיה ההשתלטות האולטימטיבית". טיילר הוסיף וקידם בהודעה את האלבום החדש של הלהקה, שצפוי לצאת בנובמבר. "'איידול' היתה כיף חיים, ואהבתי כל רגע בתוכנית אבל עכשיו זה הזמן להחזיר את הרוק לתמונה", אמר טיילר.

ראש מחלקת הבידור האלטרנטיבי ב-FOX, מייקל דרנל, אמר כי "היה זה כבוד גדול שסטיבן - אחד האמנים הפוריים בעולם - היה ב'איידול' בשתי העונות האחרונות. הוא היה שופט נהדר, חבר אמיתי ומנטור נפלא לכל מי שהיה מעורב בתוכנית. אנחנו יודעים שהוא ימשיך לשמש השראה למתמודדים בתוכנית בשנים הבאות". הוא הוסיף כי החברה "עצובה מאוד שסטיבן בחר להתמקד במוזיקה, אבל תמיד ידענו שכששכרנו אגדת רוקנרול, הוא יחזור למוזיקה מתישהו".

טיילר משלב בין אהבותיו:

המפיק הבריטי ויוצר התוכנית סיימון פולר אמר כי "אם היו אומרים לי לפני עשר שנים שסטיבן טיילר יהיה שופט בתוכנית לא הייתי מאמין. העובדה שזה הפך למציאות הופכת אותי למאוד גאה".

הבכורה של טיילר כשופט בעונה ה-10 של התוכנית התקבלה בחום על ידי המבקרים. הוא זכה למחמאות על הסרקזם וההומור שלו, ואפילו על הבעות פניו. אבל כעבור זמן קצר הנהלת התוכנית כבר היתה צריכה להתנצל בפני הצופים על התנהגותו של טיילר שלעג למתמודדת על שם משפחתה. במקרה אחר קילל טיילר בשידור ועורר סערה.

טיילר נכנס לתוכנית יחד עם ג'ניפר לופז, שגם עתידה ב"אמריקן איידול" אינו ברור. היום התראיינה לופז ל-"The Today Show" ואמרה כי טרם החליטה אם תשוב לעונה הבאה. ייתכן כי רענון השורות הזה הוא עוד ניסיון להחזיר את "אמריקן איידול" למרכז הבמה לאחר התחזקות מתחרותיה. נצטרך להמתין לראות אם זה יצליח.

סטיבן טיילר משפריץ סקס ב"אמריקן איידול"
גמר ”אמריקן איידול”: אירוע מבאס של מותג בקריסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully