וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרון גל ועד דני נוימן: עוד מגישים שיאזנו את קרן נויבך

אחרי סאגת מנחם בן, נמשיך החיפוש אחר מנחה שיתקע מקל בגלגלי "סדר יום" של קרן נויבך. משרון גל ועד דני נוימן, כמה הצעות הגשה, בשם ה"איזון"

שרון גל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד נתגעגע למנחם בן. שרון גל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"סדר יום" היא תוכנית שעוסקת בהרחבה בנושאים כלכליים-חברתיים שמשפיעים על כולנו, כאלה שגם "לילה כלכלי" של שרון גל אמורה להכיל, אלמלא היתה עסוקה כל היום בעסקאות נדל"ן של טייקונים ובהטלת דפני ליף למרחקים ארוכים. גל, שיביא את האסרטיביות חורכת המסך שלו גם למקום בו לא רואים את פניו, ישמור שנויבך לא תהיה קשה מדי עם פקידי אוצר למיניהם ומי יודע, אולי יביא גם את אלעד תשובה להופעות באולפן בימי חמישי. במקום הלהקה, מה יש?

"המחאה החברתית מזויפת ומאחוריה מסתתרים מניעים פוליטיים" - ראיון עם שרון גל

יענקלה מנדל

יענקלה מנדל. רפי דלויה
שיביא איתו גם את אמן החושים, שימי אטיאס. יענקלה מנדל/רפי דלויה

הלץ גם כך מצליח איכשהו במשך שנים לעטר בראשו נטול השיער שלל תוכניות בערוצים ציבוריים, כך שרק יאה כי ישתלב גם ב"סדר יום". הרי באופן אירוני, אפילו שאף אחד מעולם לא הצליח להבין מי האיש הזה ומה הוא רוצה, התרגלנו כבר לנוכחותו הכפויה, כך שאחרי בן, בצבוץ הקרחת שלו באולפני הרדיו לא ייראה אבסורדי במיוחד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דני נוימן

אנשי השידור של ערוץ 1 דני נוימן, עמית הורסקי. ברני ארדוב
יביא את רוח בית"ר. דני נוימן, מימין/ברני ארדוב

הדרישה היחידה של רשות השידור היא שהמנחה הנוסף יאזן את נויבך. כלומר, יהיה מהצד השני של המפה הפוליטית, ומי מסמל את הצד הזה טוב יותר מדני נוימן, חירותניק ואיש בית"ר מהבית? נכון, מעבר לכך אין מעלות אחרות, אבל מי ביקש יותר מכך בסיטואציה הזו, ואם זה לא הפריע לו לנסוע למונדיאל ולאולימפיאדה על חשבון פרשנים מוכשרים בהרבה, זה גם לא צריך למנוע ממנו לתפוס מקום בתוכנית הבוקר.

ראש לימבו

ראש לימבו. David Cannon, GettyImages
ארצ'י באנקר 2012. ראש לימבו/GettyImages, David Cannon

רגע, רציתם לשים בצד נויבך פרובוקטור ימני? עזבו את כל המועמדים תוצרת הארץ. יש לנו בשבילכם מישהו חמום מוח, גזען ומתלהם יותר מכולם ביחד – ראש לימבו, שדרן הרדיו החביב על מפלגת התה האמריקאית, שיהרוג שתי ציפורים במכה אחת וישמח לא רק את נתניהו אלא גם את תומכיו האוונגליסטים באמריקה, והרי הם מלכתחילה היחידים שסופרים אותם באמת.

ראש לימבו - השדרן הכי שנוא באמריקה.

דודו אלהרר

הלוויתו של דודו טופז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
או, זה יהיה שמח. דודו אלהרר/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

מי אם לא ותיק קול ישראל, המצפן של הימין האידיאולוגי, שיבוא ויראה לקרן נויבך וכל יפי הנפש שבסך הכל מבקשים לדעת לאן הולך הכסף שלנו, מאיפה משתין השידור הציבורי. כי אם כבר התקבל לשידור אדם שקרא להוציא את ההומואיות מחוץ לחוק, מה זה כבר לקבל אדם שטוען שכל השמאלנים צריכים להישרף בטרבלינקה?

קרני אלדד

הרי לכם הברקה: קרן נויבך, מהעיתונאיות הבודדות שעוסקות באופן מתמיד וכואב בבעיות של מעמד האשה בישראל, תקבל לצדה מנחה אשה. קרני אלדד בסך הכל תתרגם את הגיגיה מאירי העיניים ("לכו תגורו בקרוואן ואל תצאו לפאבים. זה יקטין לכם את ההוצאות - תסמכו עלי", הארץ, 24.06.2012) ותביא אותם בגרסה הרדיופונית. מי צריך יותר?

ווילפרד

מתוך "וילפרד". imdb
מי זקוק לבן אדם? מתוך "ווילפרד"/imdb

ואולי פשוט לא צריך בן אדם ליד קרן נויבך. כלומר ברור שלא צריך אף אחד, אבל אם כבר הוחלט שכן – למה לבזבז את המעמד על יונק הולך על שתיים? הנה ווילפרד לדוגמה: נושך, דעתן, לא דופק חשבון, שולח ידיים ולפעמים לא רק – ותמיד משיג את שלו. כלב השמירה של הדמוקרטיה מעולם לא היה מושג רלוונטי, או עצוב יותר.

רשות השידור נגד קרן נויבך: ציניות מוחלטת על חשבוננו
אמיר בן דוד על מנחם בן
קרן נויבך בכלל צריכה איזון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully