וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו-בר תדר פותח עונה עם שידורים מיוחדים של וואלה! תרבות

26.7.2012 / 9:43

הקאסט האלקטרוני של יותם אבני ורוני פיאלקוב בוואלה! תרבות יזכה לביצוע חי בשידורי הרדיו-בר תדר, שיהנו גם ממנחים נוספים כמו מודי בר און, יואב קוטנר, אנשי הקצה ועוד

זו כבר השנה השלישית שמד החום התל אביבי בקיץ מוכתב על ידי ההתרחשויות ברדיו-בר תדר, שצץ בחודש יולי לזמן קצוב בלבד. ביום ראשון (29 ביולי) בשעה 15:00 יחלו שידורי הרדיו לצד עלייתו של אתר האינטרנט של התדר לאוויר. השנה, לכבוד העונה השלישית, התדר מציגים מיקום חדש (במפגש הרחובות רוטשילד/הרצל/אחד העם מאחורי המכון הצרפתי), מנחים חדשים ושיתוף פעולה חדש עם וואלה! תרבות.

הקאסט האלקטרוני של יותם אבני ורוני פיאלקוב יתעורר לחיים בתוכנית שבועית שתוקדש לו. השניים יגישו לסירוגין תוכנית עם מיטב המוזיקה האלקטרונית, כהכנה לקאסט המלא והמשודרג שימשיך לעלות כאן בוואלה! תרבות. בנוסף, אירועים מיוחדים ושידורים מעניינים בתדר יחשפו לראשונה כאן בוואלה! תרבות ותכנים יעלו להשמעה באתר.

את יום השידורים הראשון יפתח קוואמי (אייל פרידמן), שישיק גם את שילובו של רדיו הקצה בהתרחשויות בתדר. אחרי כן, בכל צהריים במהלך השבוע תוכלו לשמוע בתדר את אנשי הקצה - קוואמי, נדב רביד, לאון, יואב קוטנר, אגוזי ויוני שרוני. בערבי שני, פעם בשבועיים, מודי בר און יגיש תוכנית לילית. מנחים נוספים שיגיעו לשדר באולפן/בר הם תמיר מוסקט, עוזי נבון, פינצי (מלהקת מונטיפיורי), ריף כהן, אייל תלמודי, ניב ארזי, די ג'יי יוגו, רדיוטריפ, דיג'י מש ומאור כהן, קאי ואורי כינורות, ספי רמירז, הקטיק, אייל תלמודי ועוד רבים וטובים.

לאורך התקופה בה יהיה פתוח התדר מתוכננות הופעות חיות בימי שישי בצהריים, ובמוצאי שבת, אחת לשבועיים, ישולבו אנשי "קול הקמפוס" בשידורים משותפים. אירועים מיוחדים נוספים יהיו יום שידורים בשיתוף הקצה שמוקדש ל-50 שנות עצמאות לג'מייקה ב-2.8, יום מחווה לחיפה בשיתוף ברוקן פינגאז עם הופעה מיוחדת של 3421 ותוכניות של עוזי נבון ב-11.8 ועוד.

האולפן של התדר זכה השנה לשדרוג בעזרת בי.פי.אם, המכללה לסאונד ומוזיקה מתקדמת, והוא ייהנה גם מהמיקום החדש שלו בדמות אירועים בשיתוף המכון הצרפתי. על הצד הקולינרי אחראית הפעם מסעדת פרונטו האיטלקית של רפי אדר והשף דיוויד פרנקל.

לצד כל זה במהלך חודש ספטמבר התדר מקים שלוחה נוספת בעיר טוקיו. הרדיו/בר יצוץ בבירת יפן לשלושה שבועות של חילופי תרבות ומוזיקה וישדר במקביל לאחיו התל אביבי.

  • עוד באותו נושא:
  • תדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully