וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת FOX קנתה את זכויות השידור של "עספור" האמריקאית

27.7.2012 / 0:00

אחרי שסדרת הקאלט של חנן סביון וגיא עמיר נמכרה לחברת הפקה אמריקאית, נודע כי רשת FOX קנתה את זכויות השידור של העיבוד הבינלאומי

חודשים אחרי שעשתה את הפריצה הגדולה ונמכרה לחברת הפקה אמריקאית, "עספור" רושמת עוד הישג: זכויות השידור של הגרסה הבינלאומית של הסדרה המצליחה שיצרו חנן סביון וגיא עמיר, נרכשו בידי רשת FOX.

התסריטאי הראשי בגרסה האמריקאית של "עספור" יהיה איתן פרנקל ("חסרי בושה", "גוסיפ גירל") ועל הבימוי הופקד מארק מילוד ("חסרי בושה", "הפמליה"). גיא עמיר וחנן סביון, היוצרים של עלילות החבורה הירושלמית שגם כיכבו בסדרת המקור, צפויים ללוות את העיבוד של הסדרה לשוק האמריקאי.

"עספור", העוסקת בקורותיהם של ארבעה טיפוסים ירושלמיים יחודיים למדי, שודרה לראשונה לפני כשנתיים וזכתה להצלחה עצומה הן בשידוריה ב-HOT והן בהזמנות ה-VOD של חברת הכבלים. בסדרה מככבים עוז זהבי, שלום מיכאלשווילי, סביון ועמיר וכן אפרת דור. בעונה השנייה של הסדרה, שצולמה בחלקה באמסטרדם ועלתה לשידור השנה, כיכבו גם גל גדות ואור גרוסמן.

על העסקה מול FOX עמלו הדס מוזס ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינ?ל של סוכנות התוכן ADD, ואדם ברקוביץ?, ראש מחלקת הטלוויזיה בסוכנות האמריקאית CAA. סוזנה מקוס, סגן נשיא קומדיה ב-FOX, מסרה כי "אני מאושרת לעבוד על 'עספור'. התוכנית מאד רלוונטית לימינו ומתאימה בדיוק למה שאנחנו מחפשים ב-FOX". סביון ועמיר, יוצרי הסדרה, סיפרו כי "אנחנו מאושרים מהנבחרת הזאת שהולכת להוביל את 'עספור' האמריקאית".

  • עוד באותו נושא:
  • עספור
  • fox
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully