וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא תשחק בסרט ההמשך ל"מאצ'טה"

28.7.2012 / 12:56

כוכבת הפופ השתתפה בצילומים לסרטו של רוברט רודריגז, בו משתתפים גם מל גיבסון וצ'רלי שין. "הצילומים היו משוגעים", צייצה בטוויטר

אחרי שהשיקה קליפים מושקעים שנראו כמו סרטים קצרים לכל דבר ועניין, ליידי גאגא עוברת למסך הגדול. כוכבת הפופ תפציע בתפקיד קולנועי ראשון בסרט ההמשך ל"מאצ'טה" של הבמאי רוברט רודריגז. גאגא לוהקה לתפקיד בסרט לצד שחקנים כמו מל גיבסון וצ'רלי שין, שיגלם כפי הנראה את נשיא ארה"ב, כך הודיע רודריגז בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

רודריגז כתב "בדיוק סיימתי לעבוד עם ליידי גאגא על 'MacheteKills' והיא נתנה בראש! עפתי עליה". גאגא בתורה אישרה את העניין בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "זה נכון, אני אעשה את תפקיד הבכורה שלי כשחקנית בסרט המדהים 'MacheteKills' של רוברט רודריגז. אני כל כך מתרגשת!!! אה! הצילומים היו משוגעים".

לא ברור איזה תפקיד משחקת גאגא בסרט המשך לסרט הפעולה "מאצ'טה" מ-2010 שהופק, נכתב ובויים על ידי רודריגז, וכיכבו בו דני טרחו, ג'סיקה אלבה, רוברט דה נירו וסטיבן סיגל. רודריגז ביים בעבר את "דספרדו" עם סלמה הייק ואנטוניו בנדרס, "עיר החטאים", "ספיי קידס" ו"פלנט טרור" החצי השני של "חסין מוות" שיצר קוונטין טרנטינו, שיחדיו הרכיבו את פרויקט גריינדהאוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully