וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערה ההומופובית שמסעירה את עולם המוזיקה

29.7.2012 / 9:01

כריס בראון נשאל על היציאה מהארון המפורסמת של פרנק אושן וסינן לצלמים "Man, no homo". מנגד, ביונסה ופיפטי סנט תמכו בכוכב העולה

כריס בראון, הילד הרע של ההיפ הופ האמריקאי, שומר על המוניטין שלו. אחרי שהסתבך במכות עם הראפר דרייק, הוא ממשיך להסתכסך והפעם עם הכוכב העולה פרנק אושן.

לפני כשבועיים יצא אושן מהארון באקט יוצא דופן בעולם המוזיקה שחורה. כעת מדווח ה-NME כי כשנשאל בראון על ידי צלמי פפראצי בפתח מועדון בצרפת על היציאה מהארון המפורסמת של אושן ענה "Man, no homo". מדובר בביטוי סלנגי שהמשמעות שלו היא דחייה של כל דבר שיכול להיתפס כהומוסקסואלי.

בראיון יוצא דופן בתגובה שלו ליציאה מהארון של אושן. זמן קצר אחרי שפרסם אושן מכתב פתוח בטאמבלר שלו בו סיפר כי אהבתו הראשונה היתה לגבר לפני כמה שנים, וכי הרומן הזה שימש השראה רבה ליצירתו, פרסמה ביונסה שיר תמיכה בו. הוא זכה גם לגיבוי מפיפטי סנט ומהקולקטיב הרדיקלי Odd Future, שנחשד בעבר בהומופוביה בשל שירים של חלק מחבריו. עם זאת, טיילר דה קריאייטר, מנהיג הקולקטיב, פרסם הצהרת תמיכה באושן, שחבר גם הוא בקולקטיב. כך גם ג'יי זי שתמך בפומבי בהצהרת הנשיא אובמה באשר לצורך בהתרת נישואים חד-מיניים בחוק.

אלבום הבכורה המדובר של אושן "Channel Orang" יצא החודש לחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully