וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מגיבה להשפלה שלה במופע בפריז

30.7.2012 / 11:50

אחרי קריאות הבוז לעברה והדרישות להחזר כספי, מדונה מגיבה למהומה במופע בפריז. "התקשורת התמקדה בבריונים שהתחזו למעריצים שלי", כתבה באתר שלה

אחרי המופע של מדונה בפריז בסוף השבוע האחרון צצו ברשת סרטונים של מעריצים עצבניים שואגים "בוז" ודורשים את כספם בחזרה. בתקשורת העולמית דווח כי המופע הקצר - 45 דקות בלבד - הרתיח את הקהל שלא עזב את האולם בתום ההופעה אלא השליך בקבוקים אל עבר הבמה הריקה.

כעת מדונה מגיבה לסערה בהודעה שפרסמה באתר שלה. לדבריה, "להופיע באולימפיה היה רגע קסום עבורי וזה היה פינוק אמיתי להרים את ההופעה המיוחדת הזאת עבור המעריצים שלי ולהיות כל כך קרובה אליהם. לצערי, בסוף המופע – אחרי שכבר ירדתי מהבמה - כמה בריונים שלא היו מקרב המעריצים הסתערו על הבמה והחלו לזרוק עלילה בקבוקי פלסטיק והעמידו פנים כאילו הם מעריצים עצבניים".

מדונה תקפה את התקשורת שהתעסקה לטענתה רק במהומה "ולא בחלק המענג של הערב". עוד הוסיפה הזמרת כי "שום דבר לא יכול להרוס את הערב המיוחד הזה עבורי ועבור המעריצים שלי. כשהסתכלתי על הקהל, כולם ואני ראינו חיוך על פניהם. אני מצפה לחוות עוד חוויות נהדרות כאלו בעתיד".

כך זה נראה בתום ההופעה:

למופע, שהועבר באופן מיוחד בשידור חי ביוטיוב, נמכרו כל הכרטיסים תוך שעות ספורות, במחירים שנעו בין 80 ל-280 יורו לכרטיס. מאות מעריצים התקהלו בכניסה לאולם שעות לפני תחילת המופע ורבים אף ישנו מחוץ לדלתותיו בלילה שלפני.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully