וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו ואחיותיו של מייקל ג'קסון: אנחנו לא רודפי בצע

4.8.2012 / 11:50

ג'נט, רנדי ורבי ג'קסון מנסים לשכנע את הציבור כי מאבקם, במהלכו נותקה אם המשפחה מילדיו של מייקל ג'קסון, נועד כדי להוציא את האמת לאור

הסערה במשפחתו של מייקל ג'קסון אינה שוככת: שלושה מאחיו ואחיותיו של הזמר המנוח, ג'נט, רנדי ורבי, פרסמו אמש (שישי) הצהרה באמצעות עורך דינם בה מסרו כי המאבקים של השבועות האחרונים נועדו אך ורק כדי להחליף את המנהלים של אחוזת אחיהם, אותם האשימו בניהול כושל. ההצהרה נמסרה לאחר שבועיים בהם הסכסוך המשפחתי הופיע בכל כלי התקשורת, וכלל את נסיעתה הכפויה של אם המשפחה, קתרין ג'קסון, לאריזונה במהלכה נותקה מאמצעי תקשורת והוכרזה כנעדרת בעקבות פניית נכדיה למשטרה.

מייקל ג'קסון, שהלך לעולמו במפתיע ב-2009, מינה בצוואתו את אימו כאפוטרופוס של שלושת ילדיו ואותם כיורשים של האחוזה שוות המיליונים. אביו ושמונת אחיו ואחיותיו לא נכללו בצוואה. את האחוזה מנהלים עורך דין ומנהל מוזיקלי, ולפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט היא הניבה רווחים של 475 מיליוני דולרים מאז מותו של ג'קסון. מנהלי האחוזה בה מתגוררים ילדיו של הזמר המנוח וסבתם, מנעו לאחרונה את כניסתם של השלושה למתחם לאחר שדווח כי התנפלו על הילדים.

"יש לציין כי ג'נט, רנדי ורבי פקפקו בתוקפה של הצוואה לא בשל מניעים כלכליים – הם לא מנסים להרוויח דבר מבחינה כספית", נמסר בהצהרה, "הם רוצים שמנהלי האחוזה יוחלפו ושהמשמרות תחולק בצורה שתהיה הטובה ביותר עבור הילדים". עוד נמסר כי "ג'נט, רנדי ורבי ימשיכו במאבקם להוציא את האמת לאור כדי למלא אחר צוואתו של אחיהם מייקל".

בית המשפט החליט לאחרונה כי טי. ג'יי ג'קסון, בנו של טיטו ג'קסון, יהיה בעל המשמורת הזמנית על שלושת ילדיו של מייקל ג'קסון, מאחר והשתכנע כי קתרין אינה במצב לשמש אפוטרופוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully